مناسبت 16 آذر ،روز دانشجو ؛

باید به فضایی با نشاط برای وفاق و همدلی تبدیل شود

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری جیرفت گفت:همه مدیران به ویژه مدیران دانشگاهی باید تلاش کنند که مناسبت بزرگداشت روز دانشجو به فضایی با نشاط برای همدلی ،وفاق و همراهی تبدیل شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، نادر ملایی ،معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان جیرفت در جلسه کمیسیون دانشجویی، ضمن گرامیداشت خاطره شهیدان دانشجوی 16 آذر سال 1332 گفت : شهادت این دانشجویان مقدمه ای برای بیدارگری ،حق طلبی و استکبار ستیزی ملت ایران در انقلاب اسلامی شد.

وی افزود: در واقع شهیدان؛ آذر شریعت رضوی ،احمد قندچی و مصطفی بزرگ نیا با تقدیم جان خود نامشان را در تاریخ ثبت کردند و همه دانشجویان باید با الهام از این سه شهید دانشجو راه دینداری ،آزادگی و استکبار ستیزی را بپیمایند و با ایمان راسخ ،فراگیری دانش و کسب موفقیت های علمی و جهانی خاری بر چشمان دشمنان باشند .

ملایی تصريح کرد : روز دانشجو از جمله مناسبت هایی است که از اهمیت بالایی برخوردار است و با توجه به اینکه جیرفت یک شهرستان دانشگاهی است و در راستای اجرای مدون برنامه های فرهنگی ،نیاز به هم اندیشی و برنامه ریزی منسجم دارد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری جیرفت اظهار کرد:همه مدیران به ویژه مدیران دانشگاهی باید تلاش کنند که مناسبت بزرگداشت روز دانشجو به فضایی با نشاط برای همدلی ،وفاق و همراهی تبدیل شود.
انتهای پیام/ی

گرامیداشت خاطره شهیدان دانشجوی 16 آذر سال32

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.