کرمان؛

وجود 25 تشکل دانشجویی در کرمان

25 تشکل دانشجویی مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه های ملی و دانشگاه علوم پزشکی در استان کرمان فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، هم اکنون دیدار تشکل های دانشجویی دانشگاه های استان با علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان در سالن پیامبر اعظم استانداری کرمان در حال برگزاریست.

مشاور استاندار کرمان در امور جوانان گفت: 25 تشکل دانشجویی مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه های ملی و دانشگاه علوم پزشکی در این استان فعالیت می کنند.

صفریان افزود: 11 تشکل دانشجویی در استان کرمان با گرایش اصلاح طلبی، 11 تشکل با گرایش اصولگرایی و سه تشکل نیز به صورت مستقل کار می کنند.

وی خاطرنشان کرد: 14 تشکل دانشجویی استان کرمان مربوط به دانشگاه آزاد و 11 تشکل نیز مربوط به دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه های دولتی است.
صفریان با بیان اینکه آیین روز دانشجو با شکوه خاصی در کرمان برگزار شد ادامه داد: این آئین در تمام شهرستان های این استان برگزار شد و همه تشکل ها با همه سلایق توانستند برنامه خود را در کمال آرامش برگزار کنند.
وی خاطرنشان کرد: حضور نائب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی در دانشگاه باهنر در مرکز استان و با همکاری و حمایت شورای تامین، دستگاه های قضایی و امنیتی کرمان در کمال آرامش برگزار شد و دانشجویانی که از وی دعوت کرده بودند توانستند به خوبی این مراسم را برگزار کنند.
وی گفت: آئین گرامیداشت روز دانشجو در شهرستان های رفسنجان، سیرجان، جیرفت و کهنوج به صورت مناظرات سیاسی و دعوت از شخصیت های برتر برگزار شد.
مشاور استاندار کرمان در امور جوانان اظهار کرد: جایگاه دانشگاه بسیار مهم است چنانچه رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در این باره فرموده اند، دانشجویان باید در مسیر اقتصاد مقاومتی نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار