کرمان؛

دانشگاه آزاد اسلامی منوجان در 20 رشته تحصیلی فعالیت می کند

700دانشجو در 20 رشته تحصیلی متناسب با منطقه در دانشگاه آزاد منوجان مشغول به تحصیل هستند.

دانشگاه آزاد اسلامی منوجان در 20 رشته تحصیلی فعالیت می کند
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  مرتضی خزایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد منوجان گفت: 700دانشجو در 20 رشته تحصیلی متناسب با منطقه در دانشگاه آزاد منوجان مشغول تحصیل هستند. 

در این دانشکاه با توجه به نیاز منطقه 20رشته  تحصیلی گنجانده شده  است که 700دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد منوجان در حال تحصیل هستند .
 
وی افزود :  کسانی که اهل کار و تلاش هستند با پیشنهادها و نوآوری‎های علمی خود می‎توانند، بنای حقیقی یک جامعه آباد و عادلانه مبتنی بر تفکرها و ارزش‌های اسلامی را ایجاد کنند.
 
خزایی تصریح کرد: بدنه دانشجویی کشور باید مجموعه‎ای متعهد و دارای احساس مسئولیت نسبت به آرمان‌های دانشجویی باشد.
 
رئیس دانشگاه آزاد منوجان اظهار کرد : از جمله این آرمان‌ها علم، عدالت‌خواهی، آزاداندیشی و آزادخواهی است که باید مورد توجه دانشجویان قرار گیرد.
 
خزایی بیان کرد: در زمینه عدالت‌خواهی با مطالعه قانون اساسی می‎توان، فهمید که اگر ما عدالت اجتماعی را با همان مفهوم متعارف تحقق بخشیم از کدام دستگاه‎ها چه انتظارهایی داشته باشیم.
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد منوجان ادامه داد: امروزه باید دانشجویان ضد آمریکا و سلطه و نماد مبارزه با استکبار باشند.
 
وی گفت: دانشجویان باید با تحصیل علم بتوانند در ابعاد مختلفی مانند بینش سیاسی، تفکر دینی و تهذیب نفس در راستای خودسازی و استقلال کشور تأثیرگذار باشند.
 
خزایی بیان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند «دانشجو سه رکن اصلی را باید مد نظر داشته باشد که همان تحصیل، تهذیب و ورزش است».
 
وی گفت : دانشگاه آزاد اسلامی واحد منوجان در حال حاضر حدود 700 دانشجو دارد که در 20 رشته تحصیلی در حال تحصیل هستند.
 
خزایی با اشاره به مشکلات دانشگاه اضافه کرد: عمده مشکلات دانشگاه منوجان کمبود فضای آموزشی است که امیدواریم با اقدامات انجام شده در آینده این مشکل رفع شود.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی درویشی
۰۸:۴۷ ۰۷ تير ۱۳۹۶
خوبه