عزت و عظمت مسلمانان در داشتن اتحاد است

خطیب جمعه یاسوج: ایجاد اختلاف بین مسلمانان ترفند دشمن برای تضعیف انقلاب اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛خطیب جمعه یاسوج در خطبه های نمازامروز  این شهر با تاکید بر اینکه عزت و عظمت مسلمانان در داشتن اتحاد است و باید با وحدت و انسجام نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنند، گفت: دشمنان در صدد تفرقه افکنی بین مسلمانان هستند و به همین دلیل بحث شیعه و سنی را ترویج و مطرح می‌کنند.


حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی با تبریک سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق (ع)، افزود: ۱۲ تا ۱۷ ربیع الاول به نام هفته وحدت نامگذاری شده و دین مبین اسلام دین وحدت و انسجام است و مسلمانان نیز مشترکات زیادی دارند.


وی با اشاره به گفته‌ کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که داعش ساخته وپرداخته‌ آمریکا است گفت:اینها افراد بی‌رحم و درنده خویی بودند و جنایت‌های متعددی علیه مسلمانان مرتکب شدند، اما با اتحاد چند کشور اسلامی و کمک ایران ریشه آن‌ها در عراق و سوریه نابود شد اما ممکن است برای ضربه زدن به مسلمانان در چهره دیگری ظاهر شوند و باید کشور‌های اسلامی هوشیار‌تر باشند.


حسینی اضافه کرد: سردمداران برخی کشور‌های اسلامی از جمله عربستان به جای وحدت با مسلمانان اقدام به همکاری با آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌کنند که این امر جای تاسف دارد.


وی با اشاره به دهم آذرماه روز مجلس هم گفت: به مناسبت سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس این روز به نام روز مجلس نامگذاری شده و رژیم طاغوت نیز از مدرس هراس داشت.


حسینی با اشاره به ۱۶ آذر روز دانشجو نیز بیان کرد: پس از کودتای ۲۸ مرداد سال ۳۲ نیکسون رئیس جمهور وقت آمریکا به ایران سفر کرد و دانشجویان نیز در اعتراض به این سفر تظاهرات کردند و با این اقدام خود نشان دادند که مخالف آمریکا و ضد سلطه بیگانگان هستند.


وی از نیرو‌های مخلص سپاه پاسداران وکمک‌های مردم نوع دوست استانمان به زلزله زدگان کرمانشاه تشکر کرد و گفت:بازسازی ۶ روستای مناطق زلزله زده غرب کشور به سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد واگذار شده و تاکنون نیز در این زمینه خوش درخشیده و موفق عمل کرده‌اند.

انتهای پیام/د

طرح اختلاف شیعه و سنی ترفند دشمنان اسلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.