شکست نماینده استان مقابل نماینده بسکتبال خوزستان

در روز نخست رقابت‌های بسکتبال جوانان کشور تیم بسکتبال کانون جوانان کهگیلویه وبویراحمد مقابل حریف خوزستانی مغلوب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان در اولین روز مسابقات گروه دوم جوانان بسکتبال کشور که در یاسوج در حال برگزاری است تیم بسکتبال کانون جوانان استان مقابل حریف خوزستانی خود تیم پتروشیمی ماهشهر با نمتیجه ۴۱-۶۱شکست را پذیرا شد.


دور رفت رقابت‌های بسکتبال لیگ جوانان باشگاه‌های کشور با حضور چهار تیم در یاسوج آغاز شد.


در این مسابقات تیم‌های کانون جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد، شهرداری چمران خوزستان، ساحل نشینان بوشهر و پتروشیمی بندر امام حضور دارند که به صورت دوره‌ای با هم رقابت می‌کنند.


در اولین روز این رقابت‌ها 2 دیدار در سالن پوریای ولی آموزش و پرورش برگزار شد و 2 تیم خوزستانی برابر حریفان خود صاحب برتری شدند.


تیم شهرداری چمران خوزستان در اولین بازی با نتیجه ۶۸ به ۴۴ تیم ساحل نشیان بوشهر را شکست داد و در دومین دیدار نیز دو تیم کانون جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد و پتروشیمی ماهشهر به مصاف هم رفتند که در پایان تیم ماهشهری موفق شد میزبان خود تیم کانون جوانان کهگیلویه وبویراحمد را با نتیجه ۶۱ به ۴۱ شکست دهد.


در دومین روز این مسابقات و از ساعت ۱۶ تیم پتروشیمی ماهشهر به مصاف تیم شهرداری چمران خوزستان می‌رود و در دومین دید ار تیم کانون جوانان کهگیلویه وبویراحمد پذیرای تیم ساحل نشینان بوشهر خواهد بود.


این مسابقات تا فردا جمعه ۱۰ آذرماه در یاسوج در حال برگزاری است.

انتهای پیام/د

شکست نماینده استان مقابل نماینده بسکتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.