فرمانده سپاه استان سمنان;

حلقه های صالحین راه مقابله با هجمه وسیع دشمنان

فرمانده سپاه استان سمنان گفت : حلقه های صالحین یکی از راه های مقابله با هجمه وسیع دشمنان در بخش های مختلف است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار محمد تقی شاهچراغی فرمانده سپاه استان سمنان در آئین تودیع و معارفه فرماندهان سابق و کنونی سپاه ناحیه سرخه با بیان اینکه امروزه در همه حال مورد هجمه دشمنان هستیم گفت : حلقه های صالحین یکی از راه های مقابله با هجمه وسیع دشمنان در بخش های مختلف است.


وی افزود: حلقه های صالحین با نقش روشنگرانه خود همواره می کوشند تا با تبیین روش های نفوذ دشمنان، جوانان و اقشارمختلف را نسبت به راه های مقابله با تهدیدات ایمن سازند لذا از این منظر، فعالیت هایشان ارزشی چشم گیر دارد.


فرمانده سپاه استان سمنان گفت: کینه و خصومت آمریکا و استکبار جهانی هیچگاه پایان نمی یابد و این کشورهای مستکبر دست از دشمنی با ملت ایران و مسلمانان به دلیل آرمان های اسلامی شان بر نخواهند داشت.


شاهچراغی تاکید کرد: تقویت روحیه جهاد، ایمان، ایثار و شهادت، ارتقاء توان دفاعی و ساماندهی نیروهای انسانی و بسیج برای رسیدن به آمادگی کامل در برابر دشمنان و هجمه های بی وقفه آنها، امری ضروری است.


گفتنی است ، در این مراسم از تلاش های سرگرد پاسدار محمد امامی فرمانده سابق سپاه ناحیه مقاومت سرخه تقدیر و بجای وی عباس کاظمی در این سمت، معارفه شد.


انتهای پیام / ه


۱۲۰ حلقه صالحین در سرخه دایر شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.