شاهرود؛

تعداد حلقه های صالحین در شاهرود به بیش از 900 حلقه رسید

جذب 65 هزار و 500 نفر بسیجی و راه‌اندازی بیش از 900 حلقه صالحین در شهرستان شاهرود انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود؛ فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به همکاری دستگاه‌های اجرایی شاهرود با سپاه ناحیه شاهرود گفت: من در این مدت این روحیه و منش پاسداری را در میان مسئولان دیدم و جمع حاضر را می‌توانیم پاسداران انقلاب اسلامی بدانیم.
سرهنگ حمید دامغانی افزود: بنده به‌ عنوان خادم پاسداران انقلاب اسلامی دوران دفاع مقدس را پشت سر گذاشته‌ایم و ایثار و ازخودگذشتگی که در آن نسل بود از ظرفیت‌هایی آن نسل بود که ایجاد شد و همه ما داریم از آن استفاده می‌کنیم و از این به بعد هم استفاده کنیم.
دامغانی خاطرنشان کرد: پاسداران بدون اغراق با همان روحیه و عشق و علاقه مانند گذشته و به همان شکل ایفای نقش می‌کنند و بعضی از خدمات این عزیزان را در شاهرود حس کرده‌اید و بعضی را هم خود شما در آن نقش‌آفرینی داشته‌اید که عالی‌ترین آن اجلاسیه شهدا بود که باید با استفاده از ظرفیت‌های شهرستان هم‌افزایی لازم را داشته باشیم.
وی بابیان اینکه فعالیت‌های سپاه در غالب جذب نیرو قریب به 65هزار و پانصد نفر بسیجی بوده افزود: از این تعداد 45 هزار و پانصد نفر عادی و نزدیک به تعداد 2 هزار نفر بسیجی فعال داریم که در 400 رده بسیج شهرستان سازمان‌دهی شده‌اند.
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود افزود: در حال حاضر بیش از 900 حلقه صالحین در شهرستان شاهرود راه‌اندازی شده و حفظ آمادگی رزمی یکی دیگر از اولویت‌های ماست که انجام 6 مأموریت هم‌زمان رزمایشی که انجام شد و کم‌ نظیر بود.
انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.