دبير نخستين جشنواره ملی فيلم کوتاه اميد:

نخستين جشنواره ملی فيلم کوتاه اميدسوم تا پنجم دی ماه در يزد برگزار شود

دبير نخستين جشنواره ملی فيلم کوتاه اميدگفت:برای نخستين بار سند آموزش مديريت بحران در استان يزد تهيه و در اجرای آن همه مردم در مدت پنج سال، آموزش می بينند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ هادی هادی نسب دبير نخستين جشنواره ملی فيلم کوتاه اميد در اين نشست با اشاره به اهميت آموزش در زمينه بحران گفت : برای نخستين بار سند آموزش مديريت بحران در استان يزد تهيه و تدوين شده است که در اجرای آن همه مردم در مدت پنج سال ، آموزش می بينند.

هادی هادی نسب افزود: نخستين جشنواره ملی فيلم کوتاه اميد با پيشنهاد استان يزد در وزارت کشور با استقبال روبرو شد و قرار است در پنج بخش داستانی ، مستند ، آموزش تلويزيونی ، فيلمنامه و مردمی ، سوم تا پنجم دی ماه در يزد برگزار شود .

دبير تخصصی نخستين جشنواره فيلم کوتاه اميد هم با اشاره به استقبال چشمگير هنرمندان سراسر کشور از برگزاری جشنواره گفت : حدود 700 اثر به دبيرخانه ارسال شده است .

محمدرضا حاجی غلامی افزود : اعضای هيئت انتخاب از نامداران حوزه فرهنگ و هنر کشور هستند که در مدت چهار روز 338 اثر داستانی ، 157 اثر مستند ، 147 اثر آموزش تلويزيونی و 52 اثر بخش مردمی را از لحاظ کيفي و همخوانی با موضوع جشنواره انتخاب می کنند .
وی اظهار اميدواری کرد جشنواره ملی فيلم کوتاه اميد در سال آينده بصورت بين المللی برگزار شود .

در اين نشست آقايان روبرت صافاريان ، حسن نقاشی و محمد کارت در بخش مستند، پرويز جاهد ، اسماعيل ميهن دوست ، و بهمن ارک در بخش داستانی و مسعود فروتن ، بهرام عبدالحسينی ،محمد منتظر حجت و احمد پهلوانيان در بخش آموزشی و تلويزيونی احکام خود را به عنوان اعضای هيئت انتخاب نخستين جشنواره ملی فيلم کوتاه اميد دريافت کردند.

نشست هماهنگی و معرفی اعضای هيئت انتخاب نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه اميد  در يزد برگزار شد.

انتهای پیام/ ی

 سند آموزش مديريت بحران در استان يزد  تهيه و تدوين شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار