421 اثر متقاضی شرکت در جشنواره ملی فیلم کوتاه امید

دبیر جشنواره ملی فیلم کوتاه امید گفت: تا کنون 421 اثر از هنرمندان سراسر کشور به دبیرخانه نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه امید ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ دبیر جشنواره ملی فیلم کوتاه امید گفت: تا کنون 421 اثر از هنرمندان سراسر کشور به دبیرخانه نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه امید ارسال شده است.

هادی هادی نسب افزود:  از بین آثار ارسال شده 241 اثر در بخش فیلم داستانی، 83 اثر در بخش اصلی فیلم مستند، 64 اثر در بخش آموزشی و تلویزیونی و 33 اثر هم مربوط به بخش تولیدات غیرحرفه ای و مردمی است.

وی اظهار داشت: بیشترین آثار ارسال شده از استان تهران است و بعد از آن استانهای گیلان، اصفهان و يزد پيشتاز در ارسال فيلم به جشنواره بوده اند.

نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه امید، در بخش‌های اصلی داستانی و مستند، ویژه تولیدات آموزشی و تلویزیونی، فیلم‌های غیرحرفه‌ای مردمی و بخش جنبی برگزار می‌شود.

آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره، اول آذرماه سال‌جاری است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت www.omidfest.ir ثبت‌نام و نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند.

نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه امید با محوریت موضوع های حوادث، آگاهی از مخاطرات، ارتقای تاب آوری جامعه، افزایش امید، ترویج فرهنگ ایمنی، کاهش خطرپذیری بلایای طبیعی، مدیریت بحران و رفتار انسانها در بحران سوم تا پنجم دی ماه سالجاری به میزبانی استان یزد برگزار می شود.

انتهای پیام/ص

برگزاری جشنواره ملی فیلم کوتاه امید در یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار