دبیر جشنواره فیلم امید:

نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه امید به میزبانی شهر جهانی یزد برگزار می‌شود

نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه امید با هدف ارتقای فرهنگ و دانش عمومی در مدیریت بحران، دی‌ماه امسال به میزبانی شهر جهانی یزد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ هادی هادی نسب دبیر جشنواره فیلم امید در یزد ترویج فرهنگ پیشگیری و ایمنی، آگاهی از مخاطرات و حوادث طبیعی، ارتقای تاب آوری جامعه، افزایش امید در بحران، مخاطرات انسان ساخت غیرعمد، خسارت‌های زیست محیطی، رفتار انسان‌ها در بحران، معضلات اجتماعی بعد از بحران، مخاطرات کمتر شناخته شده و بحران‌های آینده از جمله موضوع‌های این جشنواره اعلام کرد.

 هادی نسب افزود: این جشنواره در بخش‌های اصلی داستانی و مستند، ویژه تولیدات آموزشی و تلویزیونی، فیلم‌های غیرحرفه‌ای مردمی و بخش جنبی برگزار می‌شود.

وی اشاره کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره، اول آذرماه سال‌جاری است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایتwww.omidfest.ir ثبت‌نام و نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند.

 نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه امید با هدف ارتقای فرهنگ و دانش عمومی در مدیریت بحران، دی‌ماه امسال به میزبانی شهر جهانی یزد برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره گفت: آئین اختتامیه جشنواره نیز پنجم دی‌ماه هم‌زمان با روز ملی ایمنی در برابر زلزله و سالروز وقوع زلزله بم (۱۳۸۲) با تجلیل از برگزیدگان بخش‌های مختلف برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ی

اعلام آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار