رئیس حفاظت محیط‌زیست شاهرود;

جریمه 209 میلیونی برای صیاد پرنده‌های میامی

رئیس حفاظت محیط‌زیست شهرستان شاهرود از دستگیری صیاد پرنده‌های میامی خبر داد و گفت: این متخلف علاوه بر حبس به 209میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی‌اکبر قربانلو رئیس حفاظت محیط‌زیست شهرستان شاهرود با اشاره به دستگیری صیاد پرنده‌های میامی  گفت : این صیاد از بوشهر برای صید پرندگان به منطقه آمده بود که با هوشیاری مردم و ماموران محیط‌زیست دستگیر و روانه زندان شد.

وی با بیان اینکه صیادان پرندگان را زنده‌گیری و در بازار کشورهای حاشیه خلیج فارس به فروش می‌رسانند تصریح کرد: از این صیاد یک بهله دلیجه و 9 قطعه دم جنبانک ابلق کشف شد.

قربان‌لو با اشاره به اعترافات این صیاد پرندگان گفت: این صیاد چند روزی در اطراف کال شور بکران و جهان‌آباد و کوهان میامی با هدف زنده‌گیری پرندگان شکاری مشغول کومه نشینی بود که توسط ماموران محیط‌زیست دستگیر شد.


رئیس حفاظت محیط‌زیست شهرستان شاهرود با بیان اینکه این صیاد برای صید و زنده‌گیری پرندگان در اطراف روستای جهان‌آباد میامی تور پهن کرده بود ادامه داد: به دنبال گزارش یکی از مخبرین و دوستداران حیات‌وحش مبنی بر حضور این صیاد یک اکیپ از مامورین محیط‌زیست شاهرود به منطقه اعزام و فرد متخلف را دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: از این صیاد 10قطعه دلیجه و دم جنبانک و همچنین مقادیری وسایل زنده‌گیری پرنده‌های شکاری و یک دستگاه موتورسیکلت کشف شد.

انتهای پیام/ ه


دستگیری صیاد پرنده‌های میامی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.