رئیس حفاظت محیط زیست دامغان;

دستگیری دو شکارچی غیرمجاز در دامغان

رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان دامغان از دستگیری دو شکارچی غیرمجاز پرنده‌ها در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فرامرز اسفندیاری رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان دامغان گفت : از این دو شکارچی متخلف لاشه 12 قطعه کبک وحشی کشف و ضبط شد.

 

وی با اشاره ادوات شکار کشف شده از این دو شکارچی تصریح کرد: یک قبضه سلاح دولول غیرمجاز و 27 عدد تیر فشنگ ساچمه‌زنی از این شکارچیان غیرمجاز نیز کشف شد.

 

رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان دامغان با بیان اینکه این دو شکارچی در منطقه طزره از توابع شهرستان دامغان دستگیر شدند تصریح کرد : محیط‌بانان حفاظت محیط‌زیست در تمام زیستگاه‌های شهرستان گشت‌زنی داشته و علاوه بر آن با کمک مخبرین محلی و دوستداران محیط‌زیست به رصد زیستگاه‌ها پرداخته و با متخلفین شکار برابر قانون برخورد می‌شود.

 

وی از تشکیل پرونده برای این دو شکارچی متخلف خبر داد و اظهار کرد: براساس قوانین، شکارچیان متناسب با شکار و بهای تعیین شده برای آنها جریمه و در برخی موارد زندانی می‌شوند.

 

اسفندیاری همچنین از دستگیری دو صیاد دیگر در این شهرستان خبر داد و افزود: دستگیری این صیادان در ادامه طرح پیشگیری و برخورد با صید پرندگان شکاری انجام شد.

 

وی با بیان اینکه این دو صیاد در مناطق کویری جنوب دامغان دستگیر شدند افزود: علاوه بر این دو صیاد پیش از این در قالب همین طرح سه باند دیگر از صیادان پرنده‌های شکاری در دامغان دستگیر و متلاشی شدند.

 

انتهای پیام / ه


دستگیری شکارچی غیرمجاز در دامغان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.