«عبدالله عبدالله» عازم روسیه شد

رئیس اجرائی دولت افغانستان برای حضور در نشست سران سازمان همکاری‌های شانگهای، صبح امروز (پنجشنبه 9 عقرب) از کابل راهی روسیه شد.

«عبدالله عبدالله» عازم روسیه شدبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «عبدالله عبدالله»، رئیس اجرائی دولت افغانستان برای حضور در نشست سران سازمان همکاری‌های شانگهای، صبح امروز (پنجشنبه 9 عقرب) از کابل راهی روسیه شد.

دفتر رسانه‌های ریاست اجرائی حکومت افغانستان در یک اعلامۀ خبری گفته است که آقای عبدالله به دعوت دیمتری مدودوف، نخست وزیر روسیه در این کنفرانس که در شهر سوچی برگزار می‌شود شرکت خواهد کرد.

در اعلامیۀ خبری ریاست اجرائی آمده است: «رئیس اجرائی افغانستان در نشست سران حکومت‌های سازمان شانگهای که سالانه برای ارزیابی وضعیت منطقه و سیاست‌های سازمان برگزار می‌گردد، پیرامون گسترش همکاری‌های منطقه‌ای، افزایش داد و ستد بازرگانی و تجاری، مبارزه با تروریسم و جلب حمایت کشورهای منطقه از پروسۀ صلح و ثبات در افغانستان سخنرانی می کند.»

گفته می‌شود در جریان این سفر، عبدالله عبدالله با نخست وزیر روسیه و مقامات کشورهای چین، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ازبکستان،‌ دبیرکل سازمان همکاری‌های شانگهای، نمایندگان ایران، بلاروس، ترکیه، آذربایجان و همچنان نمایندۀ سازمان ملل متحد دیدار و گفتگو خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.