مدیرکل بهزیستی استان اصفهان خبر داد:

ارسال 120 کانکس اداره بهزیستی استان اصفهان به کرمانشاه

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: 120 عدد کانکس جهت اسکان زلزله‌زدگان منطقه ثلاث باباجانی توسط تعدادی از خیرین بهزیستی استان به تناوب در حال ارسال است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سعید صادقی اظهار داشت: خانواده بزرگ بهزیستی استان اصفهان به ویژه خیرین یک دل و یکپارچه، تمام توان خود را برای یاری‌رسانی به آسیب‌دیدگان این زلزله به کار گرفتند.

وی در خصوص اهم فعالیت‌های اداره کل بهزیستی استان اصفهان و تمامی واحدهای تابعه این اداره در سطح استان در ارائه خدمات به آسیب‌دیدگان افزود: 12 دستگاه کامیون شامل اقلام غیر نقدی از جمله پتوی نو، لوازم گرمایشی، چادر مسافرتی، مواد غذایی فاسد نشدنی، خشکبار، آب معدنی، لوازم بهداشتی، داروهای ضروری، وسایل کمک توان‌بخشی، شیرخشک و خرما به ارزش 2.4 میلیارد تومان ارسال شد.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: همچنین کمک‌های نقدی به مبلغ 22.4 میلیون تومان دریافت و به حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان واریز شد.

وی با اشاره به کمک‌های خدماتی ارائه شده بیان کرد: کمک‌های خدماتی نیز توسط داوطلبان خیر بهزیستی به ارزش تقریبی 100 میلیون تومان ارائه شد.

صادقی اضافه کرد: 120 عدد کانکس جهت اسکان زلزله‌زدگان منطقه ثلاث باباجانی توسط تعدادی از خیرین بهزیستی استان به تناوب در حال ارسال است و سه دستگاه خودرو اورژانس اجتماعی (123) جهت ارائه خدمات تخصصی و حمایتی به آسیب‌دیدگان زلزله اعزام شد.

وی در پایان ضمن اشاره به مبلغ اهدای 5 میلیون تومانی کارکنان اداره کل بهزیستی استان اصفهان برای کمک به آسیب‌دیدگان این زلزله، خاطرنشان کرد: نماینده‌ای از طرف اداره بهزیستی استان به منطقه اعزام و به منظور ساماندهی کانکس‌های مذکور و اسکان افراد تحت حمایت بهزیستی در کانکس‌های ارسالی به‌ ویژه افرادی که در زلزله اخیر مبتلا به معلولیت شده‌اند در استان کرمانشاه استقرار یافت.

 

انتهای پیام/م

 

ارسال کانکس به مناطق زلزله زده کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.