خرازی در نشست بسیج و ایران فردا:

بین دستگاه دیپلماسی و بسیج دوگانگی وجود ندارد

دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: ما باید دیپلماسی مقاومت را از سردار سلیمانی بیاموزیم.

بین دستگاه دیپلماسی و بسیج دوگانگی وجود نداردبه گزارش حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدصادق خرازی دبیرکل حزب ندای ایرانیان در نشست «بسیج و ایران فردا» که امروز سه شنبه به همت سازمان بسیج اساتید کشور برگزار شد، اظهار کرد: تفکری به واقعیت نزدیک است که مرزهای امنیت ملی ما را از مرزهای سیاسی جدا می‌کند. حمایت از مظلومان، وظیفه انقلاب اسلامی است. این نگاه را در رفتار امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و قانون اساسی کشور می‌توان به وضوح دید.

وی افزود: در زمان مسئولیتم به واسطه مذاکراتی که در شورای امنیت داشتیم، از طریق فرانسوی‌ها نگذاشتیم حزب‌الله در زمره گروه‌های تروریستی قرار بگیرد.

خرازی ادامه داد: باید دیپلماسی مقاومت را از سردار سلیمانی بیاموزیم. اتفاقاتی که در سفارت عربستان افتاد، در تضاد با نظر رهبری بود و هیچ ارتباطی به دیپلماسی مقاومت نداشت.

دیپلمات سابق کشورمان تصریح کرد: اگر یک قدم در سوریه، عراق و لبنان کوتاه می‌آمدیم، بازنده بودیم. در ابتدای جنگ ۳۳ روزه لبنان به مرحوم آقای هاشمی رفسنجانی گفتم حزب‌الله به عنوان جریانی مهم و آزادی بخش به رسمیت شناخته خواهد شد.

دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: بین دستگاه دیپلماسی و بسیج دوگانگی وجود ندارد، اما ماهیت این دو با هم تفاوت دارد. جنس کار این دو با هم متفاوت است. درباره آقای ظریف هم بگویم که وی از بسیاری از مدعیان، اخلاق‌مدارتر است.

خرازی اظهار کرد: هر کجا در جهان اهل‌سنت، بحث مقاومت بوده است، شیعیان کنار آن‌ها بوده‌اند. هیچ محدودیتی برای کار کردن با اهل سنت وجود ندارد. جریانی التقاطی به نام «سلفیسم سیاسی» تلاش دارد این همبستگی را زیر سوال ببرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار