معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان؛

جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های همدان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های استان همدان دانست.

معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استانداري همدان:به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛ سید سعید شاهرخی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با بیان اینکه آمادگی لازم برای برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان را داریم، گفت: از فرصت برگزاری جشنواره بایستی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری، سابقه ارزشمند و فرهنگ غنی مردم استان استفاده کنیم.

وی اظهار داشت: برگزاری جشنواره در بالا بردن تراز استان در سراسر کشور و خارج از مرز‌ها تاثیر دارد.

وی با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره نسبت به سنوات قبل خاطر نشان کرد همه دستگاه‌ها به ویژه آموزش و پروش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شهرداری و سازمان میراث فرهنگی به جد ورود پیدا کنند و برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره تلاش کنند.

شاهرخی بر استفاده از تمامی ظرفیت رسانه‌های استانی، ملی و فضای مجازی در اطلاع رسانی این رویداد مهم و اثرگذار تاکید کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با اظهار اینکه برگزاری جشنواره در ایجاد نشاط بین کودکان و نوجوانان تاثیر دارد، اضافه کرد: توجه شهرستان‌ها و اجرای نمایش برای کودکان همه شهرستان‌های استان ضروری و ارزشمند است.

سید سعید شاهرخی در پایان خاطر نشان کرد: در طول برگزاری جشنواره بایستی فضا به گونه‌ای باشد که همه هنرمندان تئاتر احساس تعلق کنند.

انتهای پیام/ش؛ و

معرفی ظرفیت‌های استان در جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.