مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان خبر داد:

9 آذر جشنواره تئاتر کودک ونوجوانان در همدان افتتاح می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: 9 آذر ماه بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با حضور 48گروه نمایشی از سراسر کشور در همدان افتتاح می شود.

9آذر افتتاحیه جشنواره تئاتر کودک ونوجوانان در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فاضل عبادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان بیست بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اظهار کرد: اجرای برنامه‌های علمی، فرهنگی و هنری مرتبط با کودکان و نوجوانان یکی از اهداف این جشنواره است.

وی ضمن تأکید بر اینکه همدان در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و در زمینه فیلم، موسیقی، تئاتر، ادبیات و سایر برنامه‌های ادبی و فرهنگی یکی از استان‌های پیشرو است، گفت: امسال این جشنواره با شعار «کودکی همسفر قصه‌هاست» برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان بابیان اینکه این جشنواره علاوه بر حمایت از خلق آثار هنری و تربیت نسل آینده کشورمان به دنبال ایجاد روحیه نشاط و شادابی است، گفت: بیست و چهارمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان از 10 تا 15 آذر ماه در همدان و شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

عبادی ویژگی جشنواره امسال را رشد کمی و کیفی آثار نمایشی عنوان کرد و افزود: 430 اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده است که این امر نشان دهنده رشد 25 درصدی است.

وی با اشاره به اینکه در بیست و چهارمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان 48 نمایش و تولیدات هنری در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت، گفت: 10 گروه از استان همدان در جشنواره حضور دارند که دو گروه در بخش مسابقه و 8 گروه در شهرستان‌های استان همدان در راستای عدالت فرهنگی حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/ب

برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک ونوجوانان در همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.