صرف هزینه 2 میلیاردی درمانی به مددجویان ایلامی

معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان ایلام گفت: مبلغ 2 میلیارد تومان صرف هزینه‌های درمانی به مددجویان ایلامی شده است.

صرف هزینه 2 میلیاردی درمانی به مددجویان ایلامیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; شبیب جعفر زاده  اظهار کرد: هم‌اکنون حدود سه هزار مددجوی این نهاد از مزایای طرح بیمه‌های اجتماعی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه بیش از دو میلیارد تومان در شش‌ماهه نخست امسال صرف هزینه بیمه تأمین اجتماعی مددجویان ایلام شده، گفت: از این تعداد بیمه‌شده هزار و ۲۹۰ نفر زنان سرپرست خانوار شهری و حدود هزار و ۷۰۰ نفر دیگر مجریان طرح‌های اشتغال‌زایی هستند.

جعفر زاده با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد توانمندسازی مددجویان و خروج از چرخه حمایتی این نهاد است، افزود: طرح بیمه‌های اجتماعی از مهم‌ترین ابزارهایی است که به توانمندشدن خانوارهای مددجو منجر می‌شود.

وی افزود: این طرح بیش از ۱۰ سال است که از اجرای آن می‌گذرد و ازآنجایی‌که مشمولان بعد از ۱۰ سال پرداخت حق بیمه بازنشسته تأمین اجتماعی می‌شوند، حدود دو سال است که روند بازنشستگی این افراد آغاز شده است.

معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان ایلام بیان کرد: چنانچه زنان سرپرست خانوار و یا مجریان طرح‌های اشتغال‌زایی واجد شرایط باشند موردحمایت این طرح قرار می‌گیرند.

 

انتهای پیام/ع

۲ میلیارد تومان صرف هزینه بیمه مددجویان ایلامی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.