اجرای 80طرح توانمندسازی خانوار مدد جو دردهلران

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) دهلران اظهار کرد: 80 طرح توانمند سازی و اشتغالزایی در شش ماهه اول سال جاری برای مددجویان این شهرستان اجرا شد.

اجرای 80طرح توانمندسازی خانوار مدد جو دردهلران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سید سبزوار موسوی روز دوشنبه در جریان دیدار فرماندار دهلران با مدیر و کارکنان کمیته امداد دهلران گفت:این طرح ها در زمینه های کشاورزی، خدمات، دامپروری، طیور و حمل و نقل اجرا شدند.
وی افزود: با اجرای این طرح ها از محل تسهیلات امداد و بانک ها زمینه توانمندی و دستیابی به اشتغال و خودکفایی خانوارهای مجری طرح فراهم شده است.
مدیر کمیته امداد دهلران همچنین پیش بینی کرد: تا پایان سال جاری 420طرح در زمینه های مختلف با 80 میلیارد ریال تسهیلات برای توانمندسازی و ایجاد اشتغال خانوارهای تحت حمایت این نهاد حمایتی در شهرستان دهلران اجرا شود.
موسوی گفت: از شروع طرح توانمندی سازی خانوار های امداد در این شهرستان تا کنون پنج هزار و 190 طرح توانمند سازی در بخش های موسیان،مرکزی،پهله و میمه این شهرستان اجرا شده است.
وی تاکید کرد: توانمند سازی و هدایت خانوارهای تحت پوشش به سمت اجرای طرح های اشتغالزا به عنوان اولویت و رویکرد جدی این نهاد حمایتی در دهلران به طور جدی پیگیری می شود.
فرماندار دهلران نیز با اشاره به خدمات کمیته امداد در زمینه های تهیه جهیزیه نوعروسان، تامین مسکن و اشتغال تاکید کرد: چشم انداز نهایی خدماتحمایتی باید منجر به خودکفایی و ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده های تحت حمایت شود.
سید حسینعلی موسوی افزود: خدمات امداد در حوزه های مختلف به خانوارهای تحت حمایت قابل تقدیر است و همه کسانی که در این نهاد مقدس خدمت می کنند باید تکریم ارباب رجوع و ارتقا سطح خدمات را مد نظر قرار دهند.
وی گفت:کمیته امداد در زمینه اجرای طرح های خود اشتغالی و مشاغل خانگی اقدامات خوبی داشته است که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و با نظارت مستمر منجر به ایجاد اشتغال پایدار برای خانوارها شود.

انتهای پیام/اس

توانمندسازی 80 خانوار مدد جو کمیته امداد دهلران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.