پرداخت وام قرض‌الحسنه به نیازمندان ایلامی

مدير امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولايت ايلام از پرداخت بیش از 2 هزار فقره وام قرض‌الحسنه به نیازمندان ایلامی خبر داد.

 پرداخت وام قرض‌الحسنه به نیازمندان ایلامیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛یدالله حیدر‌نژاد اظهار کرد: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان ایلام وابسته به کمیته امداد این استان که سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده توانسته خدمات ارزنده‌ای را در زمینه توانمندسازی و رفع مشکلات مددجویان و سایر اقشار نیازمند ارائه کند.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان ایلام بیان کرد: در ۶‌ ماهه نخست امسال این صندوق ۱۸۶ مورد وام اشتغال با اعتبار چهار میلیارد و 147 میلیون تومان به مددجویان و سایر افراد نیازمند پرداخت کرده است.

حیدرنژاد یادآور شد: همچنین در این مدت دو هزار و 678 فقره وام کارگشایی با اعتبار شش میلیارد و 484 میلیون تومان برای رفع مشکلات مددجویان و سایر افراد نیازمند پرداخت‌شده است.
وی با بیان اینکه وام‌های اشتغال برای ایجاد فرصت‌های مختلف شغلی و با هدف توانمندسازی خانوارها پرداخت‌شده است، گفت: وام‌های کارگشایی نیز برای رفع مشکلات فوری مددجویان موردحمایت و سایر افراد نیازمند درزمینهٔ بیماری، ازدواج، درمان، بدهی، ودیعه مسکن و مشکلات دیگر پرداخت شده‌اند.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان ایلام بیان کرد: درمجموع تعداد دو هزار و 864 فقره وام کارگشایی و اشتغال در شش‌ماهه نخست امسال با اعتبار بیش از 10 میلیارد تومان به مددجویان و افراد نیازمند توسط صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان ایلام پرداخت‌شده است.

وی تأکید کرد: مردم نیکوکار و خیر ایلام می‌توانند با افتتاح حساب و سپرده‌گذاری در این صندوق در امر خیر و خداپسندانه قرض‌الحسنه مشارکت نمایند و از اجر معنوی و اخروی آن بهره‌مند شوند.

 

انتهای پیام/ع

اعطای وام به نیازمندان ایلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.