معرفی 19 واحد صنعتی اردبیل برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل

۱۹ واحد صنعتی اردبیل برای دریافت ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی نظری شیخ‌احمد مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در جلسه تشریح مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در اردبیل اظهار داشت: امسال 19 واحد صنعتی اردبیل برای دریافت 160 میلیارد ریال تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند تا بتوانیم مشکلات و موانع پیش رو را به این شکل از سر راه برداریم.

وی افزود: عدم تامین سرمایه در گردش مانع اصلی ادامه فعالیت‌های واحدهای تولیدی و صنعتی است که به همین منظور اجرای طرح رونق اقتصادی برای تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط در دستور کار قرار گرفته است که امیدواریم نتیجه‌بخش و مثمرثمر باشد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی از مواردی است که امیدواریم با حمایت و همکاری همه‌جانبه مسئولان بتوانیم به تمامی این اهداف جامه عمل پوشانده و زمینه رشد اقتصادی و اشتغال‌زایی را در استان توسعه بخشیم.

نظری شیخ احمد بیان کرد: برای تامین سرمایه در گردش صنایع کوچک و متوسط و طرح‌های صنعتی تسهیلاتی به رقم 200 هزار میلیارد ریال و برای تجدید ساختار و نوسازی ماشین‌آلات 100 هزار میلیارد ریال در سطح کشور اختصاص یافته است که در استان اردبیل نیز به واحد‌های صنعتی متقاضی پرداخت می‌شود.

وی اظهار کرد: امیدواریم در این زمینه با مشوق‌های مختلف در زمینه‌های متفاوت بتوانیم زمینه توسعه مناطق کم‌تر توسعه یافته و روستایی را فراهم کنیم که در این زمینه نمایندگان مردم در مجلس نقش حائز اهمیتی به دنبال دارند که باید اقدامات مناسبی در این زمینه انجام دهند.

 

انتهای پیام/ع

عدم تامین سرمایه در گردش مانع اصلی فعالیت‌های واحدهای تولیدی و صنعتی است

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.