کشف بیش از ۵۰ درصد جرائم به صورت اطلاعاتی و فنی/ سرقت مسلحانه در فارس کاهش یافته است

رئیس پلیس آگاهی ناجا از کشف بیش از ۵۰ درصد جرائم به صورت اطلاعاتی و فنی در فارس خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار محمد رضا مقیمی رئیس پلیس آگاهی ناجا بیان کرد: استان فارس در زمینه کشفیات کالای قاچاق جزو ۵ استان برتر کشور است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی استان فارس با تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و سرقت، باعث شده تا بیش از ۳۷ درصد کشفیات به صورت علمی و آزمایشگاهی کشف کند.

رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به اینکه در صورت حفظ صحنه جرم به راحتی می‌توان قتل‌ها و سایر جرائم را از طریق علمی کشف کرد، ادامه داد: سرعت عمل کارکنان پلیس آگاهی استان در کشف جرم بسیار بالا است.

وی دستاورد‌های پلیس استان فارس در سال جاری در خصوص مبارزه با سرقت، مطلوب ارزیابی کرد و افزود: امسال ۱۴ درصد سرقت به عنف و بیش از ۵۰ درصد سرقت مسلحانه در استان کاهش یافته است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ارتقاء و توانمندی اطلاعاتی و عملی در مجموعه پلیس آگاهی موجب شده تا با افراد خلاف کار و مجرم بد اخلاقی و خشونت صورت نگیرد.

کشف ۶۷/۵ درصد جرائم خشن در فارس

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با تاکید بر اینکه کارکنان نیروی انتظامی باید آموزش‌های لازم برای افزایش مهارت در همه رشته‌ها را فراگیرند، گفت: در استان فارس حرفه‌ای گرایی پلیس با افزایش خرد جمعی و دانش بسیار سبب ارتقای امنیت و کشف ۶۷/۵ درصد از جرائم خشن شده است.

وی با اشاره به اینکه در ۳ سال گذشته، ۲۷ سارق و اشرار مسلح به هلاکت رسیده است، اظهار کرد: با گسترش چتر اطلاعاتی و مهارت افزایی و علم ماموران پلیس آگاهی، قتل‌های به وقوع پیوسته در استان در کوتاهترین زمان و کمتر از ۴۸ ساعت کشف می‌شود.

انتهای پیام/ن

کشف بیش از ۵۰ درصد جرائم به صورت اطلاعاتی و فنی در فارس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار