تجلیل از نفرات برتر چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم استان اردبیل

به مناسبت هفته وقف گردهمایی قاریان، حافظان و خیرین قرآنی استان اردبیل با تجلیل از نفرات برتر چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم استان اردبیل برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت الاسلام قیامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در این مراسم با اشاره به اینکه با ترویج فرهنگ وقف در بین جامعه قرآنی باید فرهنگ قرآنی را در بین جامعه و جوانان نهادینه کنیم افزود: مطمئنأ خیرین قرآنی می توانند با مشارکت خود در این امر خداپسندانه ترویج فرهنگ کلام الهی در بین جامعه و جوانان نقش مهمی را می توانند ایفا کنند.

وی افزود : این نشست تخصصی با موضوع وقف قرآنی با حضور قرآنی آن و خیرین قرآنی می تواند نقش مهمی در نهادینه کردن وقف قرآنی و ترویج فرهنگ خیرین قرآنی در جامعه باشد .

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل از تجلیل ۳۰ نفر از خواهران و برادران شرکت کننده در چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم استان اردبیل خبر داد و افزود :امیدواریم با ترویج وقف قرآنی در آینده شاهد درخشش قاریان و حافظان قرآنی زیادی از بین جوانان استان اردبیل باشیم

تلاوت قاریان برتر استان و گفتگوی تخصصی کارشناسان وقف با قاریان برتر و حافظان قرآنی از دیگر بخش های این گردهمایی قرآنی بود .

 

انتهای پیام/ح

ترویج فرهنگ وقف در بین جامعه قرآنی استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.