افتتاح 11 مسکن ویژه محرومان و یک پایگاه مقاومت به مناسبت هفته بسیج در گیلان

11مسکن ویژه محرومان و یک پایگاه مقاومت بسیج به مناسبت هفته بسیج در گیلان به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سرهنگ جاوید فلاح فرمانده سپاه رودبار امروز گفت : به مناسبت هفته بسیج 6 خانه ویژه محرومان هر کدام با 50 متر مربع زیربنا به مددجویان این شهرستان اهدا شد.

وی افزود : برای ساخت مسکن محرومان در مجموع یک میلیارد و 900 میلیون ریال هزینه شد.

سرهنگ پرویز بیدار فرمانده سپاه ناحیه تالش نیز گفت : در سومین روز از هفته بسیج 3 خانه هرکدام با زیر بنای 50 متر مربع و در مجموع با 900 میلیون ریال هزینه به مددجویان کمیته امداد این شهرستان در روستاهای نومندان لیسار ، نوت آباد و چوبر واگذار شد.

وی افزود : 600 میلیون ریال هزینه ساخت این خانه ها از اعتبارات هدیه مقام معظم رهبری و 300 میلیون ریال باقی مانده از محل کمک هلای خیران تامین شد.

سرگرد پاسدار علی یعقوبی جانشین سپاه ناحیه لنگرود هم خبر داد : به مناسبت هفته بسیج یک خانه محرومان با 50 متر مربع زیربنا و 35 میلیون ریال هزینه در روستای لیسه رود بخش کومله لنگرود به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد : هزینه ساخت مسکن محرومان از محل کمک های خیران و سپاه ناحیه لنگرود تامین شد.

سرهنگ داریوش خوشحال فرمانده سپاه ناحیه سیاهکل نیز گفت : در سومین روز از هفته بسیج یک پایگاه مقاومت بسیج در روستای بیدرون این شهرستان افتتاح شد.

وی افزود : این پایگاه با 50 متر مربع زیربنا و در مدت 6 ماه با 150 میلیون ریال هزینه ساخته شد.

حمید جانباز فرمانده سپاه ماسال نیز تصریح کرد : به مناسبت هفته دفاع مقدس یک خانه مددجویی با 70 متر مربع زیربنا و با 300 میلیون ریال هزینه در روستای گامیشبان این شهرستان به بهره بردرای رسید.

 

 

انتهای پیام/م.ع

بهره برداری از مسکن محرومان به مناسبت هفته بسیج در گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.