خریداری و مقاوم سازی 72 واحد مسکن مددجویان تحت پوشش کمیته امداد املش

72 واحد مسکن برای افراد تحت پوشش کمیته امداد شهرستان املش امسال خریداری، مقاوم سازی و بازسازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ علیمرتضی میرزایی رئیس کمیته امداد شهرستان املش گفت: با اعتباری معادل 9 میلیارد و 240 میلیون ریال 72 واحد مسکن برای افراد تحت پوشش این نهاد انقلابی در سال جاری خریداری، بهسازی و مقاوم سازی و یا تعمیر و تکمیل و بازسازی شده است.

وی افزود: از مجموع این میزان 30 واحد با اعتباری معادل 8 میلیاردو 280 میلیون ریال در قالب طرح تأمین مسکن محرومین به همت واحد بسیج سازندگی سپاه ناحیه املش تکمیل و تحویل داده شده و 4 واحد هم با بیش از 90 درصد پیشرفت کار تا هفته بسیج امسال آماده می شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان املش گفت: 23 واحد مسکن مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان املش هم در مناطق مختلف شهری و روستایی با اعتباری معادل 263 میلیون ریال در شش ماه گذشته تعمیر، تکمیل و بازسازی شده است.

علیمرتضی میرزایی اظهار داشت: از مجموع 15 واحد باقیمانده 13 واحد با اعتباری معادل 322 میلیون ریال پس از بهسازی و مقاوم سازی کامل و 2 واحد هم با اعتباری معادل 375 میلیون ریال در مناطق شهری خریداری و به خانواده های تحت پوشش واگذار شد.

وی تصریح کرد: 231 نفر از آغاز سال جاری 7 میلیارد و 240 میلیون ریال وام قرض الحسنه از کمیته امداد شهرستان املش دریافت کرده و همین تعداد از متقاضیان هم برای دریافت پشت نوبت قرار گرفته اند.

 

انتهای پیام/م.ع

مقاوم سازی واحد های مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد املش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.