بهره برداری از 170 واحد مسکن محرومان در گیلان

در هفته دفاع مقدس 170 واحد مسکن محرومان در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس استان گیلان گفت: با توجه به اینکه ساخت ۱هزار واحد مسکونی محرومان در استان گیلان در مراحل پایانی است و سپاه قدس استان گیلان آمادگی لازم برای ساخت مسکن محرومان دارد.

وی با اشاره به اینکه گیلان از استان‌هایی است که در ساخت هزار واحد مسکن محرومان در سطح کشور پیشتاز بود اظهار داشت: در حال حاضر حدود 2 هزار و 500 مددجوی کمیته امداد در سطح استان فاقد مسکن هستند که در راستای محرومیت‌زدایی آماده ساخت مسکن برای آنان هستیم ضمن اینکه این نهاد برای هزار واحد تعمیراتی مسکن محرومان نیز آمادگی کامل دارد.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به وی‍ژه برنامه‌هایی که توسط سپاه قدس استان گیلان برای هفته دفاع مقدس امسال تدارک دیده شده است گفت: امسال برنامه‌های متعدد عمرانی، فرهنگی و ورزشی جهت بزرگداشت هفته دفاع مقدس تدارک دیده شده است.

سردار محمد عبدالله‌پور افتتاح دو طرح دهستان نمونه در درفک رودبار و حویق تالش را از جمله طرح‌های افتتاحی در هفته دفاع مقدس خواند و افزود: طرح دهستان نمونه از پروژه‌های مهمی است که در چهار بخش زیرساخت، بهداشت و درمان، سبک زندگی ایرانی اسلامی و حوزه اشتغال و اقتصاد در روستا توسط سپاه اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح دهستان نمونه طرحی 4 ساله است تصریح کرد: با اجرای این طرح در روستاها بسیاری از مشکلات روستا حل شده به‌طوری که با اجرای این طرح در آن روستا هیچ کسی بیکار نمی‌ماند.

سردار عبدالله‌پور تصریح کرد: افتتاح پایگاه‌های مقاومت، بهره‌برداری از سالن‌های ورزشی، برنامه‌های متعدد فرهنگی، رژه نیروهای مسلح و برنامه ستارگان درخشان از جمله برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس در سطح استان گیلان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/م.ع

افتتاح 170 واحد مسکن محرومان در هفته دفاع مقدس در گیلان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.