بهره برداری از پروژه منبع آب چند منظوره شهدای عشایری در اسفراین

پروژه منبع آب شهدای عشایری اسفراین با حضور فرماندار اسفراین به بهره برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ جواد نوروزی فرماندار اسفراین در حاشیه افتتاح پروژه منبع آب چند منظوره شهدای عشایری اسفراین گفت: پروژه منبع آب برای استفاده آب شرب و دام عشایر روستای در پرچین با استفاده از جدیدترین علوم روز مواد نانو که خاصیت ضد باکتری و ضد جلبک دارد به بهره برداری رسید.

نوروزی گفت : در این پروژه در بحث آب بندی و عایق با ظرفیت 18 هزار لیتر و با اعتباری افزون بر 160 میلیون ریال از محل اعتبارات قرار گاه سازندگی خاتم الانبیاء و توسط ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسفراین به کار گرفته شده است.

وی گفت : از جمله ملزومات توسعه و آبادانی کشور، توسعه روستایی است چرا که خودکفایی و توانمندی روستا ، به مثابه کانون تولید و ارزش آفرینی، افزایش تولید و ثروت ملی از یک سو و کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی از سوی دیگر را به دنبال خواهد داشت .

فرماندار اسفراین افزود: متاسفانه طبق آمار های بدست آمده شاهد افزایش موج مهاجرت به صورت چشم گیر، گسترش حاشیه نشینی و آسیب های اجتماعی ناشی از آن هستیم .

جواد نوروزی افزود : تلاش دستگاه های اجرایی شهرستان در جهت خدمات رسانی و افزایش سطح رفاهیات مناطق روستایی خواهد بود و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود .

انتهای پیام/آ

پروژه منبع آب چند منظوره شهدای عشایری روستای درپرچین به بهره برداری رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.