معاون رئیس جمهور در امور زنان :

اختصاص ۱/۵ میلیارد دلار اعتبار برای توسعه طرح‌های اشتغال

معاون رئیس جمهوری در امور بانوان و خانواده گفت: ۱/۵ میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای طرح‌های اشتغال روستایی و عشایر اختصاص یافته است.

اختصاص ۱/۵ میلیارد دلار اعتبار برای توسعه طرح‌های اشتغالبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور خانواده در نشست شورای اداری خراسان شمالی افزود: پیگیر هستیم تا استان خراسان شمالی نیز سهم قابل توجهی از این اعتبار صندوق توسعه ملی داشته باشد و زنان از این تسهیلات برخوردار شوند.

وی گفت: امور زنان یک امر فرابخشی است و همه دستگاه ها باید از این برنامه حمایت کنند، باید همه بتوانند از فرصت های برابر برای پیشرفت و تعالی استفاده کنند.

وی اشاره ای به دختران بازمانده از تحصیل هم کرد و گفت: در استان های مرزی این مشکل مشاهده می شود، به هر دلیلی که از جمله فرهنگی، اقتصادی و قومیتی دختران از تحصیل باز می مانند باید تلاش شود تا این مشکل حل شود.

معاون رئیس جمهوری در امور بانوان و خانواده با بیان اینکه بیکاری زنان تحصیل کرده بیش از مردان است، گفت: زنان تحصیل کرده سرمایه ملی هستند باید از توانمندی و ظرفیت آنان استفاده کرد.

وی همچنین بر حمایت زنان سرپرست خانوار که آسیب دیده هستند تاکید کرد و افزود: دستگاه های مربوطه باید در این راستا تلاش کنند تا این قشر بیشتر آسیب نبینند.

انتهای پیام/ز

سفر یک روزه معاون رئیس جمهور به خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.