خسرو جامعی مطرح کرد:

تولید روزانه ۵۶۰۰ تن سیمان و کلینکر در کارخانه سیمان خاش

مدیرعامل شرکت سیمان خاش گفت: روزانه ۲ هزار و ۶۰۰ تن کلینکر و ۳ هزار تن سیمان در این شرکت تولید و به بازار‌های داخلی و خارجی عرضه می‌شود.

تولید روزانه ۵۶۰۰ تن سیمان و کلینکر در کارخانه سیمان خاشبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، خسرو جامعی مدیرعامل شرکت سیمان خاش در نشست اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و شماری از مسئولان وزارتی بیان کرد: تولید سالانه سیمان در این واحد تولیدی و صنعتی افزون بر یک میلیون تن در سال بوده که محصولات تولیدی در شرکت متنوع است.

وی افزود: دریافت تندیس برتر مرغوبیت از شستا، موفقیت در مباحث صنعت سبز کشور، نمونه صنعتی استاندارد و صادرات و حامی مصرف کننده و واحد نمونه صنعتی در کشور سبب ارتقای شاخص‌های خدمت و بازارپسندی محصولات شرکت شده است.

مدیرعامل شرکت سیمان خاش تصریح کرد: تولید سالانه یک میلیون و ۱۶ هزار تن کلینکر و صادرات ۳۴۷ هزار تن سیمان و کلینکر و صادر شدن محصولات به حدود ۲۵ کشور دنیا و اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی و خدمت رسانی در محیط کارخانه مانند تصفیه آب صنعتی و گازکشی و صنایع زیست محیطی توانسته به موفقیت شرکت کمک کند.

جامعی  افزود: در شرکت سیمان خاش سامانه کنترل بار خودکار و سامانه بارگیری و نیروگاه خورشیدی در دست اقدام است.

وی در پاسخ به برخی شکایت‌های مردمی در مبحث تهدید‌های زیست محیطی گفت: سامانه فیلتراسیون سیمان خاش از سوی محیط زیست کشور سنجش و کنترل می‌شود و هر چند ماه یکبار کار سرویس آن صورت می‌پذیرد.

عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بهره مندی از مزایای فعالیت کارخانه حق مردم ساکن در جوار واحد‌های تولیدی و صنعتی است.

وی افزود: سیمان خاش ظرفیتی ارزشمند برای ایجاد اشتغال و تولید در منطقه به شمار می‌آید و باید از فرصت‌ها بخوبی در جهت کمک به مردم استفاده شود.

وی بیان کرد: کارگران موتور محرکه تولید و اشتغال در کشور محسوب می‌شوند و باید به نحوی برای حل مشکلات این قشر برنامه ریزی و تدبیر گردد.

نورمحمد میربلوچزهی از معتمدان منطقه هم گفت: این کارخانه با تلاش و همت مردم بومی منطقه راه اندازی شده لذا انتظار داریم به مردم ساکن در جوار کارخانه بیشتر توجه شود.

اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه از بخش‌های مختلف کارخانه سیمان و درمانگاه تامین اجتماعی خاش بازدید کردند.

انتهای پیام/ع

تولید سیمان و کلینکر در کارخانه سیمان خاش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار