دانشگاه یاسوج برنامه‌ مدونی برای هفته پژوهش ندارد

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با انتقاد از رئیس دانشگاه یاسوج به دلیل بی توجهی و عدم حضور در نشست‌کارگروه پژوهش گفت: دانشگاه می‌گوید برای برپایی نمایشگاه پول ندارد در حالی برنامه‌ مدونی برای هفته پژوهش ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ علی محمد احمدی در نشست کارگروه پژوهش کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: اینکه رئیس دانشگاه یاسوج به عنوان دبیرکل پژوهش و فناوری در نشست کارگروه حضور ندارند، پذیرفتنی نیست و البته از نظر بنده دیگر وی دبیرکل نیست.

وی عنوان کرد: تمام مسائل پژوهشی و برنامه‌های هفته پژوهش از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار بوده و در این حوزه باید بهترین و برجسته ترین برنامه‌ها را ارائه داد و مهمترین نوع مدیریت‌ها و نظارت‌ها به عمل آید و عالی ترین خروجی ها را داشت.

احمدی عنوان کرد: اینکه علم و پژوهش چه جایگاهی دارد همه واقفیم و برای پژوهش و هفته پژوهش بهترین فرصت است و باید جالبترین و برجسته ترین برنامه‌ها و ایده‌ها در چارچوب دستوالعمل‌ها و قانون پیاده شده باشد.

وی با تاکید به اینکه ما قائل به قانون، دستورالعمل‌ها و اخلاق مداری در همه فعالیتها بویژه مسائل پژوهشی و مطالعاتی هستیم، ابراز کرد: وقتی که بحث برنامه‌های پژوهشی در دانشگاه پیش می‌آید، باید عالی ترین خروجی به لحاظ شکل ظاهری و محتوا ارائه شود.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: روی کمک، توانمندی و ظرفیت دانشگاه و دانشگاهیان، مراکز پژوهشی و پژوهشگران استان جایگاه باز کرده‌ایم و باید در نوع پاسخگو بودن به مراتب قوی‌تر از این عمل کرد.

احمدی با بیان اینکه هفته پژوهش یک مسئله نمادین است، تاکید کرد: برنامه‌های این هفته باید از بهترین سطح علمی برخوردار بوده و در ایام روزها به بهترین شکل ارائه داده شوند.

انتهای پیام/غ

برکناری دبیرکل پژوهش و فناوری استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.