از فردا؛

شیراز میزبان همایش بین المللی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون

پنجمین همایش بین المللی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون از فردا در مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز آغاز به کار می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازشیراز؛ سیدعلی اکبر صفوی دبیر همایش بین المللی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون گفت: این گردهمایی سه روزه با حضور بیش از ۴۰۰ نفر از اساتید، دانشجویان، نمایندگان صنعت و پژوهشگران سراسر کشور در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ مقاله به دبیرخانه ارسال شده که پس از بررسی داوران، حدود ۱۰۰ مقاله در قالب سخنرانی و پوستر ارائه می‌شود، افزود: در این همایش، ۱۷ کارگاه آموزشی نیر برپا می‌شود.

صفوی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند از طریق وب سایت همایش به نشانی www.iccia.ir نسبت به ثبت نام در کارگاه‌ها و نشست‌ها اقدام کنند.

وی بیان کرد: در این همایش بر سه محور "موج چهارم صنعتی"، "اینترنت اشیاء (IoT) " و"کارآفرینی" تاکید ویژه‌ای شده است.

صفوی تصریح کرد: امروزه ابعاد مختلف اتوماسیون در صنایع مختلف، پزشکی، خودرو و صنایع نفتی گسترش یافته و به سمت کارخانه‌های هوشمند پیش می‌رویم.

دبیر همایش بین المللی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون اظهار داشت: این گردهمایی با همکاری دانشگاه کنترل روسیه، دانشگاه درسدن آلمان، دانشگاه تکنولوژی وین اتریش، انجمن کنترل آسیا، انجمن مهندسان کنترل و ابزار دقیق (ISICE) و انجمن مهندسین برق و الکترونیک (IEEE) برگزار می‌شود.

همزمان با برگزاری همایش، نمایشگاهی از محصولات شرکت‌های فعال در زمینه کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون دایر می‌شود و در غرفه‌ی دانشگاه شیراز نمونه‌هایی از کاربرد اینترنت اشیاء، سیستم آبیاری هوشمند، پزشکی از راه دور ارائه می‌شود.

پنجمین همایش بین المللی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون از ۳۰ آبان تا دوم آذر در شیراز برگزار می شود.
انتهای پیام/ر

برگزاری پنجمین همایش بین المللی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار