استاندار بوشهر:

عمارت‌های بافت تاریخی بوشهر در حوزه گردشگری مورد استفاده قرار بگیرد

استاندار بوشهر، بافت تاریخی بوشهر در کنار ساحل خلیج فارس را ظرفیت مهمی برای توسعه طرح‌های گردشگری دانست و گفت:بافت تاریخی بوشهر ظرفیت بی‌نظیری برای اشتغال و درآمدزایی در حوزه گردشگری داخلی و خارجی دارد.

عمارت‌های بافت تاریخی بوشهر در حوزه گردشگری مورد استفاده قرار بگیردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح امروز در بازدید از بافت تاریخی بوشهر، این بافت را سرمایه ارزشمند دانست و اظهار داشت: آثار و ابنیه‌های تاریخی گنجینه و سرمایه‌های ارزشمند جامعه محسوب می‌شوند.

وی با تاکید بر احیا بافت تاریخی بوشهر بر استفاده از این بافت در حوزه گردشگری تاکید کرد و افزود: بافت تاریخی بوشهر در کنار ساحل خلیج فارس ظرفیت مهمی برای توسعه طرح‌های اشتغال و درآمدزایی در حوزه گردشگری داخلی و خارجی دارد. اصلاح و بازسازی بافت تاریخی بوشهر مورد توجه ویژه است. سرمایه گذاری‌های اخیر در احیا و رونق بافت تاریخی بوشهر موثر بوده و سبب اشتغال‌زایی و معرفی هنر معماری و گذشته درخشان این دیار دارد.

در این بازدید گراوند ضمن مشاهده چند مجموعه اقامتگاهی و مرکز خدمات مسافر و سفره خانه سنتی، با سرمایه گذاران صحبت و مطالبات خواسته‌های آنان را مورد توجه قرار داد و از متولیان خواست با تمام توان و اختیار خود مشکلات حوزه سرمایه گذاری و اشتغال برطرف کنند.

گراوند با بیان اینکه استان بوشهر در حوزه فرهنگی دارای پیشینه درخشانی است خاطر نشان کرد: برای برگزاری روز خلیج فارس کارگروه ویژه در بوشهر تشکیل شود تا برای هرچه باشکوه‌تر این روز برنامه‌ریزی شود.

انتهای پیام/پ

عمارت‌های بافت تاریخی بوشهر در حوزه گردشگری مورد استفاده قرار بگیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.