تجلیل پنج تن از هنرمندان و نویسندگان بوشهری

در آئین گرامیداشت یکمین سالروز نکوداشت 18 اسفند روز بوشهر در عمارت دهدشتی از پنج تن از هنرمندان و نویسندگان بوشهریتجلیل به عمل آمد.

تجلیل پنج تن از هنرمندان و نویسندگان بوشهریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیر فرهنگسرای بافت تاریخی بوشهر روز چهارشنبه در این آیین با گرامیداشت 18 اسفند روز بوشهر اظهار داشت: در یکسال گذشته دوره های آموزشی متنوعی برای هنرجویان در رشته های عکاسی، نقاشی، بازیگری، کارگردانی، نمایش نامه خوانی، نمایش نامه نویسی، داستان نویسی برگزار شده است.

فرید میرشکار افزود: برپایی نمایشگاه عکس «شهر من» از دیگر برنامه هایی است که برای گرامیداشت یک سال فعالیت این جشنواره برگزار شد. در این نمایشگاه 13 عکس با موضوع های مختلف مربوط به بوشهر در معرض دید علاقه مندان گذاشته شده است.

میرشکار ادامه داد: رونمایی از کتاب «واژه های رنگی» بعنوان دلنوشته های رقیه رستم جبری از دیگر برنامه هایی است که برای این برنامه پیش بینی شده است.

در این آئین از علی اکبر اسکرووالا پیشکسوت عکاسی، اسماعیل روشن روان با سابقه چند دهه نوازندگی سنتور، امین چاه شوری بازیگر بوشهری، حمید رقیب زاده خبرنگار سایت سیرنگ، رقیه رستم جبری نویسنده کتاب «واژه های رنگی» تجلیل شد.

تک نوازی تار از سوی حسام حق پرست و تک نوازی دف توسط رقیه رستم جبری از دیگر برنامه های این آئین گرامیداشت بود.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.