رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای بوشهر:

بسته‌های سرمایه‌گذاری شهرداری بوشهر تدوین می‌شود

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر بوشهر از تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری شهرداری بندربوشهر بر اساس ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها با محور گردشگری خبر داد.

بسته‌های سرمایه‌گذاری شهرداری بوشهر تدوین می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، روح الله نصرتی صبح امروز در نشست شورای شهر بوشهر با بیان اینکه جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی یکی از راه‌های توسعه عمران شهری و کسب درآمد‌های پایدار است اظهار داشت: بندر بوشهر با توجه به شرایط خاص خود در زمینه گردشگری، تجاری و انرژی فرصتی بسیار خوب و بکر برای سرمایه گذاری در زمینه‌های مختلف است.

وی با تاکید بر تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری بر اساس ظرفیت‌های شهر بوشهر افزود: در راستای توسعه‏ شهر بوشهر با هدف شناسایی ظرفیت‌های توسعه و سرمایه گذاری، بسته‌های سرمایه گذاری متنوعی با کاربری‌های عمرانی، خدماتی، تفریحی و گردشگری تدوین و در اختیار سرمایه گذاران قرار می‌گیرد.

نصرتی با اشاره به تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری شهر بوشهر بر اساس قابلیت‌های این شهر خاطر نشان کرد: با توجه به وجود دریا به عنوان یک فرصت بسیار خوب و ظرفیت‌های گردشگری، بافت تاریخی بوشهر، منطقه گردشگری لیان و دهکده گردشگری، آینده بوشهر به سمت گردشگری می‌رود از این رو می‌طلبد که بسته‌های سرمایه‌گذاری در قالب‌های هتل، کمپ‌های اقامتی، مهمان پذیرسنتی در بافت، پارک آبی و شهربازی به صورت خاص دیده شوند.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای بوشهر تاکید کرد: حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان، وظیفه مدیران و ارگان‌های مرتبط است و آن‌ها باید برای تسهیل زمینه‌های سرمایه گذاری تلاش کنند.

وی بیان کرد: در حوزه زیرساختی و گردشگری امسال با حمایت بیشتر از سرمایه‌گذاران تحول قابل توجهی در شهر بوشهر ایجاد می‌شود.

انتهای پیام /پ

بسته‌های سرمایه‌گذاری شهرداری بوشهر تدوین می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.