تصاویری متفاوت از افغانستان در نمایشگاه عکس «نکورویان فرخار»

نمایشگاه عکس گروهی «نکورویان فرخار» با کوشش فاطیما حسینی و با همکاری سفارت افغانستان در تهران و موسسه بین المللی و فرهنگی اکو روز جمعه ۳ قوس/ آذر در تهران افتتاح خواهد شد.

تصاویری متفاوت از افغانستان در نمایشگاه عکس «نکورویان فرخار»به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، نمایشگاه عکس گروهی «نکورویان فرخار» با کوشش فاطیما حسینی و با همکاری سفارت افغانستان در تهران و موسسه بین المللی و فرهنگی اکو روز جمعه ۳ قوس/ آذر در تهران افتتاح خواهد شد.

بیش از ۶۰ اثر از ۱۶ عکاس معاصر افغانستان و عکاسانی از آمریکا، اروپا، استرالیا و ایران گردآوری شده اند تا با نگاهی دور از جنگ زیبایی های افغانستان را به نمایش بگذارند.

این عکاسان کوشیده اند تا با اِلِمان هایی از هر ولایت و با کادرهایی متفاوت و نگاهی زیبایی شناسانه از شکوه دیرین این سرزمین یاد کنند.

فاطیما حسینی کیوریتور نمایشگاه «نکورویان فرخار» می گوید: افغانستان همیشه آن روی جنگ زده و تخریب شده اش از طرف عكاسان اخیر نمایش داده شده نه شكوه واقعی آریانای باستان.

فاطیما می گوید: افغانستانی كه پوششی پر از رنگ و چهره هایی پر از زیبایی داشته به نمایش گذاشته نشده است. به باور وی نگاه های مثبت زیادی از افغانستان ثبت نشده ولی در دل شرایط پس از جنگ هنوز هم نشانه های زیبای این سرزمین حضور دارد.

این آثار به نمایشگاه گردانی فاطمیا حسینی در گالری مرکز فرهنگی اکو، ساعت ۱۶ سوم قوس/ آذر با همکاری سفارت افغانستان در تهران و موسسه بین المللی و فرهنگی اکو و با حضور سفیران کشورهای عضو اکو و اهالی فرهنگ و هنر افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.