شهرام ناظری:

بسیار مایلم با هنرمندان افغانستانی همکاری کنم

«شهرام ناظری» خواننده موسیقی سنتی ایران از آثار به نمایش درآمده هنرمندان معاصر افغانستان در نمایشگاه «نیمروز» دیدن کرد.

بسیار مایلم با هنرمندان افغانستانی همکاری کنمبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «شهرام ناظری» خواننده موسیقی سنتی ایران از آثار به نمایش درآمده هنرمندان معاصر افغانستان در نمایشگاه «نیمروز» دیدن کرد.

وی در پایان این بازدید با ذکر این نکته که آثاری که دیدم بسیاردلپذیر است، گفت: فرهنگ و آیین کشورهای افغانستان و تاجیکستان همچون ایران است، با این تفاوت که آنها صمیمی‎تر و دست‌نخورده‎تر هستند.

وی افزود: با مشاهده این آثار پاکی حس انسانی را دریافت می‎کنم چرا که سادگی، بی‌آلایشی و آرامش روح هنرمندان جامعه افغانستان در تمامی این آثار مستتر است. آرامشی که از جامعه مدرن رخت بر بسته است.

خواننده آلبوم «گل صد برگ» با ذکر این مطلب که در صورت مهیا بودن شرایط تمایل دارد با هنرمندان افغانستانی همکاری داشته باشد، گفت: تا به حال زمینه‎ای برای همکاری مشترک وجود نداشته است، اما به دلیل آرامش و نجابت و عرفانی که در وجود هنرمندان افغانستان است بسیار مایلم تا با هنرمندان افغانستانی کار کنم.

بر اساس این گزارش، نخستین نمایشگاه سراسری هنرهای تجسمی افغانستان با عنوان «نیمروز» تا ۲۶ عقرب/ آبان در گالری شماره ١ فرهنگسرای نیاوران برپاست.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار