ایرانیان یکپارچه در کنار زلزله زدگان کرمانشاهی

استاندار کرمانشاه گفت: همه ایرانیان یکپارچه به کمک زلزله زدگان کرمانشاهی آمده اند و این نشان از همت والا و نوع دوستی مردم شریف ایران دارد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بازوند استاندار کرمانشاه  در دیدار با نیکبخت استاندار همدان  گفت: حس نوع دوستی ایرانیان یک برگ برنده و سرمایه‌ای بزرگ برای کشور در لحظات بحرانی است.

وی افزود: فضای مجازی حسن‌های بسیار زیادی در فاجعه اخیر داشته و توانسته بسیاری از کاستی‌ها در زمینه ساخت و ساز‌های غیراستاندارد برخی اماکن مانند مسکن مهر و بیمارستان‌ها را به خوبی به تصویر بکشد، همچنین اشکالاتی که در نحوه توزیع اقلام و یا کمک‌ها بوده است را نمایانده است.

استاندار کرمانشاه اظهار داشت: بیمارستان‌ها در شرایط بحرانی مانند زلزله باید اماکن امنی برای خدمات رسانی پزشکی باشند ولی متأسفانه بیمارستان‌های اسلام آباد و سرپل ذهاب در این حادثه تخریب شدند.

بازوند گفت: بر اساس تجربه‌های قبلی اسکان موقت در همان خانه‌های مردم دایر شد تا آن‌ها در کنار اموال خود باشند و با اینکار در واقع اسکان موقت را به اسکان دایم گره زده ایم که این تدبیر مورد تایید رییس جمهور مهم قرار گرفت.

وی  بیان کرد: از هفته آینده موضوع ایجاد اسکان‌های دایمی برای زلزله زدگان آغاز می‌شود.

استاندار کرمانشاه گفت: استان همدان تمام قد در این حادثه در کنار ما بودند و از همان ساعات اولیه اولین محموله‌های کمک را برای ما ارسال کردند که جای تقدیر بسیار دارد.

استاندار همدان هم با بیان اینکه تمام ایرانیان در غم مردم کرمانشاه شریک هستند، گفت: استان همدان از همان ساعات اولیه در در روند امداد و نجات زلزله زدگان مشارکت داشت و این روند با قدرت ادامه دارد.

نیکبخت افزود: مردم همدان نیز کمک‌های خودجوش فراوانی را طی این مدت ارسال کرده اند و امکانات پزشکی استان همدان در اختیار زلزله زدگان است.

انتهای پیام/ز

تمام ایرانیان در غم مردم کرمانشاه شریک هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.