رئیس صنعت، معدن و تجارت نیر؛

15 واحد صنعتی در شهرستان نیر رفع موانع تولید می شوند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نیر گفت: 15 واحد صنعتی در شهرستان نیر جهت اخذ تسهیلات و رفع موانع تولید در ستاد تسهیلات معرفی شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عوض پاشازاده، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نیر افزود: به منظور حمایت از تولید در شهرستان نیر 15 واحد صنعتی که نیاز به تسهیلات دارند جهت رفع موانع تولید به ستاد تسهیلات معرفی شده اند.

وی به تعداد واحدهای صنعتی فعال و غیر فعال شهرستان هم اشاره کرد و افزود: در شهرستان نیر 13 واحد فعال و 7 واحد غیرفعال وجود دارد که درحال فعالیت می باشند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نیر به عملکرد 7 ماهه اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نیر اشاره کرد و گفت: طی 7 ماه گذشته از واحدهای صنفی موجود در شهرستان نیر 4 هزار و 623 مورد بازرسی صورت گرفته که 68 مورد تخلف کشف و متخلفان به پرداخت جریمه نقدی 56 میلیون ریالی محکوم شده اند.

پاشازاده به تعداد واحدهای معدنی فعال در شهرستان هم اشاره کرد و افزود: در شهرستان نیر 21 واحد معدنی فعال و 5 واحد معدنی غیرفعال وجود دارد

وی تصریح کرد:ساماندهی اتحادیه های صنفی و رسیدگی به امورات اصناف، رسیدگی به امورات مربوط به بخش معدن، صنعت و نظارت بر بازار مهمترین برنامه های اداره صنعت، معدن و تجارت می باشد که در این خصوص 5 جلسه کمیسیون تنظیم بازار و 17 جلسه اتحادیه های صنفی از ابتدای سال تاکنون برگزار شده است.

انتهای پیام/ح

وجود 21 واحد معدنی فعال در شهرستان نیر

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.