گل محمدی:جهانیان کاره ای نیست که از من شکایت کند

مدیرکل ورزش و جوانان تهران گفت: حمیدرضا جهانیان با چه سمتی می خواهد از من شکایت کند.

گل محمدی:جهانیان کاره ای نیست که از من شکایت کندرضا گل محمدی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره اظهارات حمیدرضا جهانیان، مالک نفت تهران مبنی بر اینکه اقدام های او منجر به حذف این تیم  از لیگ قهرمانان آسیا می شود، بیان کرد: جهانیان تاکنون مدارک تسویه حساب با طلبکاران باشگاه نفت را به کمیته صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ ارائه نکرده است و همین عامل منجر به حذف نفت تهران از لیگ قهرمانان آسیا می شود. اداره کل ورزش و جوانان تهران یک ماه به او فرصت داد تا با تحویل مدارک لازم به سازمان لیگ برای دریافت مجوز حضور نفت در لیگ قهرمانان آسیا اقدام کند اما جهانیان از این فرصت استفاده نکرد.

مدیرکل ورزش و جوانان تهران درباره احتمال شکایت جهانیان گفت: با ارسال نامه ای به مجمع موسسان باشگاه نفت تهران مخالفت رسمی کمیسیون ماده 5 را نسبت به ادامه فعالیت های جهانیان در باشگاه نفت اعلام کردم و از نظر اداره کل ورزش و جوانان دیگر او سمتی در این باشگاه ندارد. جهانیان  می تواند از من شکایت کند اما باید مشخص شود که او با چه سمتی می خواهد این کار را انجام دهد. به هرحال از نظر من جهانیان کاره ای نیست.

گلمحمدی درباره احتمال تیمداری وزارت نفت اظهار کرد: امیدوارم وزارت نفت همانگونه که بر مبنای مسئولیت اجتماعی خود در شهرستان های مختلف ایران تیمداری می کند در پایتخت هم این کار را انجام دهد. به هرحال مالک این باشگاه از نظر ما موسسه فرهنگی- ورزشی نفت تهران است و اعضای این موسسه باید درباره این باشگاه تصمیم بگیرند.

انتهای پیام/

اظهارات گل محمدی درباره حذف نفت تهران از لیگ قهرمانان آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار