کلنگ زنی درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بستان آباد

همزمان با سفر دکتر علی ربیعی وزیر کار،تعاون و رفاه اجتماعی به استان آذربایجان شرقی و با حضور مردم و مسئولان شهرستان بستان آباد و استاندار آذربایجان شرقی در مراسمی کلنگ درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بستان آباد به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛علی ربیعی وزیر کار و تعاون و رفاه اجتماعی در این مراسم و در جمع مردم شهرستان بستان آباد گفت: تمامی تلاش دولت براین است که رفاه و آرامش در شهرها و روستاهای کشور در شرایط کنونی و بحرانی منطقه فراهم شود.

وی شهرستان بستان آباد را دارای سابقه فرهنگی و دینی عنوان کرد و افزود:تلاش می کنیم این درمانگاه در طی 48 ماه به بهره برداری برسد.

وزیر کار و تعاون و رفاه اجتماعی گفت:سازمان تامین اجتماعی با همه مسائل و مشکلات و بحران های اقتصادی کشور در حا حاضر پویا بوده و با مدیریت خوب توانسته مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد.

ربیعی ادامه داد:طرح تحول سلامت هزینه های زیادی را به سازمانهای بیمه گر تحمیل کرده و متاسفانه بعضا مورد بی مهری قرار گرفته اند.

وی افزود:این سازمانهای بیمه گر با این وضع دست از گسترش خدمات برنداشته است .

وزیر کار و تعاون و رفاه اجتماعی با بیان اینکه 50 درصد شهرستان بستان آباد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی می باشند افزود:با تحمل زخم زبانها سعی خواهیم کرد خدمتی در خور مردم ارائه دهیم.

وی گفت:چهار کارخانه از مجموعه شرکت های تامین اجتماعی در حوزه بستان آباد قرار دارد و سعی می کنیم آنها وضع خوبی داشته باشند و تلاش بر این است که سطح اشتغال را حفظ و در صورت نیاز به کار از نیروهای بومی استفاده شود.

دکتر محمد وحدتی نماینده مردم شهرستان بستان آباد در مجلس شورای اسلامی نیز دراین مراسم با بیان اینکه 50 درصد جمعیت شهرستان بستان آباد تحت پوشش تامین اجتماعی می باشند افزود:متاسفانه برخی از شهرستان ها با پوشش پنج درصدی صاحب درمانگاه تامین اجتماعی بوده ولی شهرستان بستان آباد با این پوشش هنوز صاحب درمانگاه تامین اجتماعی نیست.

وی گفت:در این شهرستان چهار کارخانه تامین اجتماعی وجود دارد ولی در آنها از نیروهای بومی استفاده نمی شود.

وحدتی خواستار احداث ساختمان اداری برای اداره کار و تعاون و رفاه اجتماعی و بازنشستگان  تامین اجتماعی در این شهرستان شد و افزود:زمین داریم ولی نیازمند مساعت و اعتبار دولتی برای ساخت هستیم.

 

انتهای پیام/ش

حضور وزیر کارو تعاون و رفاه اجتماعی در شهرستان بستان آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار