راه اندازی خانه‌های ورزش روستایی در شبستر

خانه‌های ورزش روستایی در شبسترراه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حسن دهقان رئیس اداره ورزش و جوانان شبستر گفت: یکی از برنامه‌های مهم و اثرگذار ایجاد زیرساخت‌ها در روستاهاست و با توجه به پراکندگی روستاها خانه‌های ورزش روستایی در ۱۵ روستا افتتاح شده که شبستر به عنوان پایلوت در زمینه خانه‌های ورزش روستایی انتخاب شده است.

وی با تاکید بر اینکه انعکاس اخبار ورزشی موجب جذب افراد و به ویژه جوانان به صحنه‌های ورزشی می‌شود اظهار کرد: شکوه همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی و مسابقات و برنامه‌های ورزشی شهرستان شبستر در سایه زحمات و تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شبستر خاطرنشان کرد: در هفته تربیتی بیش از 50 برنامه مختلف فرهنگی و ورزشی برنامه‌ریزی شده و در بخش‌های سه گانه شهرستان شبستر شاهد برگزاری برنامه‌های مختلف ورزشی و فرهنگی هستیم.

دهقان به برگزاری برنامه‌های هفته تربیت بدنی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: برگزاری 8 همایش پیاده‌روی خانوادگی و دیدار با خانواده شهدای ورزشکاران و برگزاری مسابقات ورزشی و میزبانی مسابقات استانی قهرمانی و کشوری از مهم‌ترین برنامه‌های هفته تربیت بدنی در شبستر است.

وی در ادامه گفت: یکی از برنامه‌های بسیار مهم و اثرگذار، ایجاد زیرساخت‌ها در روستاهاست و با توجه به پراکندگی روستاها خانه‌های ورزش روستایی در 15 روستا افتتاح شده و توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان تجهیز می‌شوند و شهرستان شبستر به عنوان پایلوت در زمینه خانه‌های ورزش روستایی انتخاب شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شبستر در ادامه عنوان کرد: در سال گذشته بیش از 96 برنامه ورزش هممگانی شهرستان شبستر برگزار شده است که هدف اصلی توسعه فرهنگ ورزشی بوده و رویه ورزشی نیز اخیراً تغییر کرده است.

دهقان در ادامه به سرانه ورزشی شهرستان هم اشاره کرد و گفت سرانه ورزشی شهرستان 0.91 نزدیک به یک متر است و با همکاری بخش خصوصی شاهد فضاهای ورزشی در رشته‌های مختلف هستیم.

وی ادامه داد: اماکن ورزشی به بخش خصوصی واگذار می‌شود و درآمدهای واریز شده بر اساس فصول مختلف برگشت داده شده و به هیئت‌های ورزشی شهرستان در راستای برگزاری کلاس‌ها و برنامه‌های مختلف ورزشی داده می‌شود.

دهقان در ادامه با بیان اینکه در سال‌های گذشته در احداث اماکن ورزشی شهرستان شبستر عدالت رعایت نشده و برخی نقاط محروم از سالن‌های ورزشی هستند عنوان کرد:بیش از 4 هزار پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد و همت و اهتمام دولت برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شبستر در پایان با تقدیر از همکاری مدیران واحدهای تولیدی شهرستان شبستر خاطرنشان کرد: شاهد مشارکت واحدهای تولیدی دیگر در برگزاری برنامه‌های ورزشی باشیم.

 

انتهای پیام/ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار