امام جمعه اصفهان

مصوبات شورای فرهنگی عمومی عملیاتی شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان تاکید کرد: موضوعات شورای فرهنگ عمومی استان باید اولویت بندی و زمینه اجرای مصوبات این شورا بطور کامل فراهم و عملیاتی شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت الله ' سید یوسف طباطبایی نژاد ' در دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان افزود: شورای فرهنگ عمومی از ظرفیت بسیار بالایی برای ارتقای فرهنگ عمومی جامعه برخوردار است.

وی به اهمیت موضوعات مطرح شده در شورای فرهنگ عمومی اشاره کرد و افزود: باید تلاش شود تا مصوبات این شورا بطور کامل اجرا شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان به تبیین مناسب ماموریت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و گفت: شورای فرهنگی مساجد با محوریت امام جماعت و دبیری کانون های فرهنگی هنری مساجد تشکیل شود.
امام جمعه اصفهان همچنین بر تعامل کانون های فرهنگی و هنری مساجد با پایگاه های بسیج و ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.

در ابتدای این دیدار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به فعالیت نزدیک به یکهزار و 800 باب کانون فرهنگی هنری مساجد در استان اصفهان گفت: کانون های فرهنگی هنری در زمینه جهت دهی به فعالیت های فرهنگی اثرگذاری خوبی داشته اند.

حجت الاسلام و المسلمین ' محمد علی انصاری ' تصریح کرد: بر اساس برنامه ششم توسعه، همه مساجد شهری و روستاهای بالای یکهزار نفر جمعیت باید دارای کانون فرهنگی و هنری باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، تقویت کانون های فرهنگی هنری مساجد را از ماموریت های مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد و افزود: انجام این ماموریت مهم باید بطور جدی مد نظر قرار گیرد.

وی به فعالیت های حوزه نشر و کتاب در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و افزود: در حوزه نشر و کتاب باید از ظرفیت حوزه های علمیه و روحانیون بیشتر استفاده شود.

 

انتهای پیام/م

 

دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با امام جمعه اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.