انتقال اجساد ۲۶ دختر مهاجر غرق شده در دریای مدیترانه به ایتالیا

اجساد این افراد به وسیله یک کشتی اسپانیایی که طی چهار عملیات در مناطق مرکزی دریای مدیترانه ۴۰۰ مهاجر دیگر را نجات داده بود به خاک ایتالیا منتقل شد.

انتقال اجساد ۲۶ مهاجر غرق شده در دریای مدیترانه به ایتالیابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان ­به نقل از  آسوشیتدپرس از میلان؛ طبق گزارش آژانس آوارگان سازمان ملل، در حالی که تلاش‌ها برای نجات مهاجران در دریای مدیترانه شدت گرفته است، اجساد ۲۶ زن مهاجر که ظاهرا در دریا غرق شده اند در دریای مدیترانه پیدا و به بندر سالرنو ایتالیا منتقل شد.

اجساد این افراد که سن آنها اغلب بین 14 تا 16 سال تخمین زده شده است، به وسیله یک کشتی اسپانیایی که طی چهار عملیات در مناطق مرکزی دریای مدیترانه ۴۰۰ مهاجر دیگر را نجات داده بود به خاک ایتالیا منتقل شد.

مارکو روتونو سخنگوی آژانس سازمان ملل در ایتالیا گفت، ۲۳ جسد، از جمله سرنشینان قایقی بودند که دو روز پیش در سواحل لیبی غرق شده بودند.

برخی گمانه زنی ها نشان می دهد این دختران به قصد بهره برداری جنسی از کشورهای آفریقایی به اروپا قاچاق شده بودند.

طبق گزارش خبرگزاری ایتالیایی آنسا (ANSA)، گروه‌های حقوق بشری اعلام کرده اند در حدود دو هزار ۵۰۰ مهاجر در طول چهار یا پنج روز اخیر در دریای مدیترانه نجات داده شده اند.

همچنین آمار وزارت کشور ایتالیا نشان می‌دهد شمار مهاجرانی که تاکنون در سال جاری به ایتالیا وارد شده اند نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/

کشف اجساد 26 دختر در دریای مدیترانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار