جانشین دادستان خاش:

مدیران باید با تعامل و هم اندیشی برای مردم کار کنند

جانشین دادستان خاش گفت: مدیران باید با انجام کار‌های گروهی، تعامل، هم اندیشی و بهره گیری از ظرفیت‌ها برای مردم کار کنند.

مدیران باید با تعامل و هم اندیشی برای مردم کار کنندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، احسان قاضی ناصری جانشین دادستان خاش در بازدید مشترک با شهردار، اعضای شورای شهر و شماری از مسئولان انتظامی خاش از پروژه‌های شهرداری اظهار داشت: این شهر دارای توانمندی‌های ارزشمندی در ابعاد مختلف است و می‌توان در حوزه‌های مختلف آن کار کرد بر این اساس انتظار داریم مدیران با تمام توان و صداقت پای کار باشند.

وی افزود: مشکلات کمبود نیرو، امکانات، تجهیزات و اعتبارات با انجام کار گروهی و تعامل حل می‌شود، اما مدیران باید روحیه جهادی و دلسوز بودن و انجام کار صادقانه برای مردم را در خود تقویت کنند.

وی با قدردانی از تلاش‌های شهردار خاش در مساله انجام کار‌های فرهنگی مانند ایجاد بوستان خانواده و بانوان بیان کرد: با رفع برخی از نواقص و کمبود‌ها می‌توان شهری ایده آل و در شان مردم منطقه ساخت.

جانشین دادستان خاش بهره گرفتن از ظرفیت‌های بوستان تفتان، ایجاد فضا‌های فرهنگی، تفریحی و ورزشی را از نیاز‌های اساسی برای این شهر عنوان کرد.

وی گفت: خانواده‌های خاشی برای تفریح، سرگرمی و گذراندن اوقات خوش به امکانات لازم شهری مناسب و مجهز نیاز دارند که در این رابطه می‌شود از ظرفیت تمام ارگان‌ها با همکاری مردم استفاده کرد.

قاضی ناصری تاکید کرد: جاذبه‌های گردشگری تفتان و ارتفاعات همجوار شهر خاش به این منطقه اعتباری ویژه داده که نیاز است شهرداری با همکاری و تعامل سایر دستگاه‌ها مانند بخشداری، اداره ورزش، بهداشت، بسیج، نیروی انتظامی و ... بتواند زمینه خوبی را برای استفاده مردم از امکانات فراهم کند.

عبدالمجید تمندانی شهردار خاش نیز در این بازدید گفت: برای آینده این شهر برنامه‌های خوبی در دست اقدام است.

خاش در ۱۸۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.


انتهای پیام /ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار