20 هزار اصله کنوکارپوس در اهواز هرس شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از هرس حدود 20 هزار اصله کنوکارپوس متداخل با شبکه برق خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسن کریمی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام گرفته با مدیریت بحران استان و شهرداری اهواز، تاکنون حدود 20هزار درخت کنوکارپوس و شاخ و برگ متداخل آن‌ها با شبکه‌های برق  را هرس کرده‌ایم.

وی بیان داشت: برای رویارویی با بحران‌های احتمالی در شهر اهواز در زمستان و به خصوص در هنگام بارندگی و وزش باد شدید، با هماهنگی‌های انجام گرفته شاخ و برگ متداخل درختان با شبکه‌های برق قطع شد.

کریمی اذعان کرد: در راستای پایداری شبکه برق و رفع مشکلات احتمالی ضرورت دارد تا درختانی که به شبکه‌های برق برخورد می‌کنند قطع شوند تا شاهد وقوع حادثه و بروز مشکلاتی برای شبکه‌های برق در اهواز نباشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز در ادامه افزود: همچنین به منظور پایداری هرچه بیش تر شبکه، آماده کردن شبکه و رفع موانع احتمالی شرکت توزیع برق اهواز به نصب کتون فیوزهای سیلیکونی، نصب جداساز بر روی خطوط 33هزار ولت و نصب کلیدهای جداساز گازی به منظور کوتاه کردن زمان خاموشی‌ها اقدام کرده است.

این مقام مسئول اظهار داشت: اقدامات انجام گرفته در شرکت توزیع برق اهواز به منظور آماده‌سازی هرچه بهتر شرایط برای فصل بارندگی و فصل گرم سال آینده است.

انتهای پیام/گ

هرس 20 هزار اصله کنوکارپوس در اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.