عضو شورای ولایتی فراه:

ناامنی های ولایت فراه به سمت هرات کشیده خواهد شد

عضو شورای ولایتی فراه گفت: دستیابی گروه‌های مخالف مسلح دولت افغانستان از طریق فراه به دیگر ولایت‌های غربی، از دلایل عمده تداوم نبرد در این ولایت است.

ناامنی های ولایت فراه به سمت هرات کشیده خواهد شدبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، عضو شورای ولایتی فراه گفت: دستیابی گروه‌های مخالف مسلح دولت افغانستان از طریق فراه به دیگر ولایت‌های غربی، از دلایل عمده تداوم نبرد در این ولایت است.

«شاه‌ محمود نعیمی»، عضو شورای ولایتی فراه اظهار داشت: تداوم حملات طالبان و تحرکات آنان در مناطق مختلف این ولایت به دلیل موقعیت حساس آن است که می‌تواند وضعیت دیگر مناطق غرب کشور را هم تحت تاثیر خود قرار دهد.

به باور وی، فراه دروازه غرب کشور است که طالبان با سقوط و ناامن ساختن آن می‌توانند به دیگر ولایت‌های غربی به ویژه هرات دست یابند.

فراه نقطه اتصال جنوب و غرب افغانستان است که دامنه نا آرامی‌های آن می‌تواند به ولایت‌های هرات و حتی دیگر ولایت‌های همجوار گسترش پیدا کند.

این عضو شورای ولایتی فراه بیان می‌کند که طالبان با درک موقعیت حساس این ولایت، حملات خود را در آنجا تداوم بخشیده‌اند.

آقای نعیمی می‌گوید که فراه برای طالبان بسیار مهم است و این گروه تمام تلاش خود را به خرج خواهد داد تا نا امنی را در این ولایت گسترش دهد.

وی فراه را دروازه ورودی هرات خوانده و هشدار داد که اگر حکومت در این زمینه توجه نکند تنها وضعیت امنیتی فراه دچار وخامت نمی‌شود بلکه دیگر ولایت‌ها نیز متاثر از آن خواهند شد.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار