نیوزویک: عامل قتل عام لاس وگاس مجذوب سیاست‌های ترامپ بود

هفته‌نامه آمریکایی نیوزویک نوشت فرد مسلح تیراندازی لاس وگاس از حامیان دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا بود.

نیوزویک: عامل قتل عام لاس وگاس مجذوب سیاست‌های ترامپ بودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته‌نامه آمریکایی نیوزویک نوشت فرد مسلح تیراندازی لاس وگاس از حامیان دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بود. استفن پادوک قبل از آنکه با کشتن پنجاه و هشت نفر و زخمی کردن پانصد تن دیگر در لاس وگاس فجیع ترین تیراندازی در تاریخ آمریکا را رقم بزند، یکی از طرفداران پر و پا قرص دونالد ترامپ بود.

خوزه لومباردو، سرکلانتر منطقه کلارک به یک شبکه محلی در لاس وگاس گفت پادوک میلیونر که گفته می شود در یک شب در کازینوهای لاس وگاس تا یک میلیون دلار قمار می کرد، مجذوب سیاست های ترامپ به سبب رونق بازار سهام بود. از آنجا که هیچ انگیزه مشخصی برای این حمله مشخص نشده و این حمله درست چهار ماه پس از حمله به اعضای کنگره در ویرجینیا رخ داده است، بسیاری از افراد وابستگی های سیاسی پادوک را برای این حمله زیرسوال برده اند.

لومباردو گفت پادوک هیچ وابستگی و ارتباطی با سازمان های تروریستی و افراطی نداشته و هیچ مدرکی وجود ندارد که وی با گروههای افراطی در خارج از آمریکا ملاقاتی داشته است.

وی می گوید بازرسان تحقیق توانسته‌اند یک پرونده روانشناسی کامل از پادوک جمع آوری کنند که نشان می دهد وی فردی خودشیفته بود و از موقعیتش به عنوان یکی از نخبگان لاس وگاس راضی نبوده است.

وی افزود اگر چه پادوک بخش قابل توجهی از ثروتش را از سپتامبر دو هزار و پانزده از دست داد و این امر باعث افسردگی وی شد. این تغییرات ناگهانی احتمالا عاملی تعیین کننده در قصد پادوک برای این جنایت بوده است.

 

انتهای پیام/

 

علاقه عامل تیراندازی لاس وگاس به سیاست های ترامپ

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار