جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران؛

نسل جدید انقلاب همانند نسل اول انقلاب همیشه در صحنه است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: نسل جدید انقلاب همانند نسل اول انقلاب در صحنه است و همانند آنان حماسه ساز و تاریخ ساز است و شهدای مدافع حرم اصلی ترین مدرک برای این ادعاست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت الاسلام صادقی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در پایان راهپیمای 13 آبان در اردبیل افزود: روحیه انقلابی ملت ایران و شعارهای آنان هیچ وقت کهنه نخواهد شد بدلیل آنکه این شعارها نه از روی تعصب بلکه ریشه در آیات قرآن و تعالیم اسلام دارد.

وی افزود: استکبار جهانی آرزوی سلطه بر ایران را با خود به گور خواهد برد چرا که ملت و قوای سه گانه ایران در مقابل زیاده خواهی های آنان بسیجی وار ایستاده اند و در این راه گوش به فرمان ولایت فقیه دارند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت:استقامت و پایمردی ملت ایران در دفاع از آرمانهای انقلاب باعث شده تا دشمنان بیش از گذشته احساس ذلت و شکست داشته باشند.

حجت الاسلام صادقی گفت: رییس جمهور آمریکا در نهایت بی ادبی و بلاهت گفته که ما باید ریشه ملت ایران را بخشکانیم چون آنان تروریست هستند ولی باید بدانند که ملت ایران مرگ بزرگترین تروریست جهان یعنی رژیم صهیونیستی را جشن خواهند گرفت.

وی افزود: وحدت بین ملت ایران ناگسستنی است و تا زمانی که ملت گوش به فرمان ولایت فقیه دارند هیچ قدرتی جرات نگاه چپ به این کشور را ندارد.

حجت الاسلام صادقی گفت: همه پشت سر ولایت هستیم و دیگر دوران نفوذ عده ای یهودی در میان مسلمین جهان و توطئه گری آنها برای جدایی انداختن بین مسلمین و ولایت به سر آمده اما آنان همچنان به تلاشهای نافرجام خود در این راستا ادامه می دهند.

وی خاطر نشان کرد: ایران در طول چهار دهه گذشته به الگویی برای مظلومین جهان تبدیل شده و با شعارهای انسانی و جهانی به اعتراف خود آمریکایی ها آنان را زجرکش می کند.

انتهای پیام/ح

راهپیمایی 13 آبان ماه در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.