راهپیمایی روز 13 آبان در نیر برگزار شد

راهپیمایی روز 13 آبان صبح امروز با حضور گسترده دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم با شکوه‌تر از سال‌های قبل در نیر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، راهپیمایی روز 13 آبان صبح امروز با حضور دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم با شکوه‌تر از سال‌های قبل در شهرستان نیر برگزار شد و در این راهپیمایی دانش‌آموزان با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیست انزجار خود را از استکباران جهان نشان دادند.

درمراسم راهپیمایی 13 آبان حجت الاسلام میکائیل مقدسی امام جمعه نیر با قدردانی از حضور پرشور دانش‌آموزان و دانشجویان و اقشار مختلف مردم گفت: استکباران دنیا چشمشان را باز کنند و ببینند که ملت ایران همواره پشتیبان نظام و انقلاب خود هستند و یاوه‌گویی‌های آنها نمی‌تواند خدشه‌ای به این نظام و انقلاب وارد سازد.

وی افزود: دانش‌آموزان بسیجی در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی نشان دادند که همواره در شکل‌گیری جمهوری اسلامی ایران نقش بسزایی را ایفا کرده‌اند و با دادن شهدای زیاد در این راه درخت انقلاب را تنومند کردند.

در مراسم راهپیمایی قطعنامه قرائت شد و دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیست اعمال آنها  را محکوم کردند.

انتهای پیام/ح

حضور با شکوه مردم نیر در راهپیمایی 13 آبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.