جهانیان: اراده اصفهانی‌ها نمی‌گذارد نفت آسیایی شود

مالک باشگاه نفت طلائیه گفت: اراده‌ای تحت عنوان اراده اصفهانی‌ها در فدراسیون وجود دارد که نمی‌خواهد تیم نفت طلائیه آسیایی شود.

حمیدرضا جهانیان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص صدور مجوز آسیایی شدن تیم نفت طلائیه اظهار داشت: آسیایی شدن تیم ما کاری به مسائل مالی ندارد و از این نظر مشکلی نداریم، امیدوارم در زمان مقرر مجوز لازم صادر شود و تیم نفت طلائیه در لیگ قهرمانان آسیا بدرخشد. در حال حاضر لیگ فوتبال ایران رتبه هشتم آسیا را در اختیار دارد و امیدوارم که بتوانیم تا رتبه دوم یا سوم آسیا صعود کنیم.

وی در مورد نحوه جدایی علی کریمی از نفت گفت: متاسفانه علی کریمی با حمید درخشان زاویه داشت و ترجیح داد از تیم ما جدا شود من امیدوارم شرایط روحی کریمی بهتر شود و به باشگاه بیاید تا با یکدیگر مشکلات را حل کنیم.

 جهانیان با اشاره وجود اراده ای در فدراسیون فوتبال برای نرفتن تیم نفت طلائیه به لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: پروانه ادامه فعالیت ما صادر شده اما سند قطعی به بهانه های واهی صادر نشده است. ما از این شرایط راضی نیستیم و حتی هیئت واگذاری نیز از این اتفاق ناراضی است، این تحلیلی است که در رسانه ها هم وجود دارد و آنها نیز از وجود چنین اراده ای آگاه هستند.

 وی در مورد اظهارات برخی از بازیکنان تیم نفت مبنی بر کمبود لباس ورزشی در این تیم گفت: خدا را شکر در تیم کمبود لباس ورزشی نداریم و من فکر نمی کنم چنین بحثی درست باشد، به نظر می رسد پس از جدایی علی کریمی از نفت میان برخی از بازیکنان دو دستگی وجود دارد که به زودی این مشکل حل خواهد شد.

انتهای پیام/

اظهارات جهانیان در مورد آخرین وضعیت باشگاه نفت طلائیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۱۳ آبان ۱۳۹۶
وضعیت باشگاه نفت به کجا رسید؟
آخرین اخبار